Je zult er in elk geval liefhebber van zijn als je er een hoge prijs voor betaalt.....echter deze mensen zullen meestal ook wel weten wat ze kopen....
Voor de rest deel ik je mening dat als de auto verder in orde is; dan mag je van geluk spreken.
Maar dit vind ik dubieus:
Maar als je adverteert met 112.000 km op de teller, je houdt vol dat je het zelf hebt uitgelezen, daarna blijkt het 355.000 te zijn.... dan zou je op zijn minst een normaal gesprek aan kunnen gaan. Als je dan meteen zegt dat ik beter had moeten opletten en dat het niet jouw probleem als autobedrijf is..... lijkt me geen correcte opstelling.
Het kan best zijn dat ze het zelf niet gedaan hebben, maar dan vind ik de reaktie/houding op zijn minst niet korrekt.
Km stand mits voorzien van een NAP brengt de prijs iets omhoog maar veel is dat niet.
Als je nou eens naar een normale 97er 155 kijkt zie je weinig verschil in KMstand ; varieert van 160 tot 240.000KM prijsverschil: van 450,- tot 3.950,-
Dus de staat kan veel meer bepalen dan een lage KMstand....alleen als dan blijkt dat je auto bijna 4ton op de teller heeft ipv 110000....dan kan de auto wel onderhouden zijn (historie bekend.....maar zijn het alleen wat beurten of is zowat de hele auto vervangen + vind je dat een goed teken?) maar dan denk ik bij Alfa toch niet aan iets wat helemaal in orde is en wat nog allemaal boven water moet komen.
Waarom reageert de verkoper niet: "dan geef je hem toch weer terug"
Want dat ding kost toch volgens jou "niks" .
Niet voor niets is de wetgeving in de maak en gaat NAP over op de RDW inclusief controle/naleving....dan is dit gezeur eindelijk afgelopen....ipv een koper gezeur verwijten.