LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamil Garage, 'S-Gravenhage

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
BMW75

Jamil Garage, 'S-Gravenhage

Ongelezen bericht door BMW75 »

Jamil Garage, 'S-Gravenhage, Melkwegstraat 4. Beste lezeres oppassen met het genoemde garage.

Ik heb afgelopen week een Golf van het bouwjaar 2009 gekocht (particulier).

Heb een ANWB aankoopkeuring laten doen, de auto was in perfecte staat op een punt na, nl een remlicht stuk, gelijk vervangen.

Verder zou de auto in een keer door de keuring komen volgens de controlerende monteur met 17 jaar werkervaring als keurmeester.

Ben 3 dagen later naar bovengenoemde garage geweest voor de APK keuring. Ik kreeg te horen dat ik 600 tot 800 euro kwijt zou zijn voor de APK.

Volgens de monteur moesten 2 nieuwe remblokken/schijven en klauwen komen omdat de remcilinder aan een kant bleef vast zitten.

De motor zou niet goed lopen en dat kon aan alles liggen kleppen, zuigers.... kon men niet gelijk vertellen de boel moest eerst open.

Ik heb uiteindelijk met pijn en moeite mijn auto terug gekregen!! men had de remmen al los gemaakt kon dus in eerste instantie niet weg komen daar.

Ben gelijk naar een andere garage gegaan in Den Haag. Ik bleef er deze keer erbij staan na de controle bleek niks aan de hand met auto. APK kosten 35 euro Ik heb die beste jongen 60 betaald. Blij dat er ook eerlijke garage's bestaan.

pima

Re: Jamil Garage, 'S-Gravenhage

Ongelezen bericht door pima »

Koop volgende keer een auto met een nieuwe apk!

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Mensen belazeren is geen exclusief recht van onze bekende banden- en goedkope apk-keten met de snelle naam.

mach2005

Ongelezen bericht door mach2005 »

Mag ik hem invullen???...

QUICK FLUT

Gesloten