LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kanaal noord autos apeldoorn !!!!
-
kanaal noord autos apeldoorn !!!!
OPGELET CAMPER CENTRUM DRONTEN IS VERDWENEN UIT DRONTEN EN HANDELD SINDS KORT IN APELDOORN ONDER DE NAAM KANAAL NOORD AUTO`S www.kanaalnoordautos.nl DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD KOOP ER NIETS HET AANBOD VAN DE CAMPERS EN PERSONEN AUTO`S ZIJN NIET CORRECT.
U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!
U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!
Re: kanaal noord autos apeldoorn !!!!
heeft U voorbeelden of roept U maar wat ? Dit valt onder laster.
-
Hallo,
Ook Kanaalnoord auto`s bestaat al niet meer. Tenministe website werkt niet en telefoon wordt niet opgenomen. Ik probeer nog via andere weg aan telefoonnummer/adres te komen en zal dat melden. Als er iemand eerder is, dan hoor ik het graag
gr.
Ingrid
Ook Kanaalnoord auto`s bestaat al niet meer. Tenministe website werkt niet en telefoon wordt niet opgenomen. Ik probeer nog via andere weg aan telefoonnummer/adres te komen en zal dat melden. Als er iemand eerder is, dan hoor ik het graag
gr.
Ingrid
Website werkt wel
-
Vanmiddag werkte website (bij mij in ieder geval ) echt niet.
Had wel via een andere autoverkoopsite het telefoonnummer, maar daar wordt niet op opgenomen. Heb nu een mailtje gestuurd en wacht af of ik antwoord krijg
Had wel via een andere autoverkoopsite het telefoonnummer, maar daar wordt niet op opgenomen. Heb nu een mailtje gestuurd en wacht af of ik antwoord krijg
Als ik op de link in de openingspost klik kom ik gewoon op de website ... en ik kan een heleboel auto s zien.
-
site werkt inderdaad wel en er staan inderdaad een heleboel auto`s op. Ik wil echter geen auto, maar gewoon de beloofde garantie op de auto die ik heb gekocht. Heb vandaag een telefoontje gehad. Mijn boodschap zou worden doorgegeven en ik zou worden teruggebeld...!!!
Ik wacht maar even geduldigd af.
Ik wacht maar even geduldigd af.
-
Het bedrijf werkt samen met autobedrijf Elst in Elst. Over auto´s die binnen komen wordt zeer geheimzinnig gedaan. Ze wiselen de auto´s onderling. Tevens worden ze voor goed aangeboden maar is vullis als je er een beetje kijk op hebt. Zodra je er iets van zegt veranderd de stemming van de verkoper. Doet zich voor als broer van .....
in apeldoorn zitten heelveel oplichters koop daarom alleen bij erkende dealers of bij bovag garage dan weet je zeker dat je een goede auto koopt