LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Kwik Fit Amsterdam Wibautstraat
Klacht Kwik Fit Amsterdam Wibautstraat
Op 2 februari 2015 liet ik mijn auto keuren bij de KwikFit. De stofhoezen van de aandrijas en de remschoenset moesten vervangen worden, kosten exclusief APK keuring 482,95 euro. Na de reparatie hoorde ik opeens af en toe een geluid, een soort tik aan de onder/achterkant, wat ik nog niet eerder gehoord had. Vervolgens heb ik mijn auto teruggebracht naar de KwikFit om er naar te laten kijken. Er werd mij verteld dat de uitlaat, de achterdemper, kapot was door roest. Deze zou vanaf de katalysator vervangen moeten worden omdat het uit 1 deel zou bestaan, kosten 398 euro. Volgens de KwikFit kon dit niet samenhangen met de eerdere keuring (aantal dagen geleden) en was het ook niet hun fout dat het niet opgemerkt was. Ik vertrouwde het verhaal niet, dus heb mijn auto naar een andere garage gebracht voor een second opinion. De Binnenstad Garage in Amsterdam liet mij meekijken onder de auto naar de uitlaat. Het ophangsysteem bleek aan een kant los te zitten, wat gemaakt kon worden voor 30 euro! Uiteindelijk hebben ze het gratis gemaakt!
Re: Klacht Kwik Fit Amsterdam Wibautstraat
Fijn dat het opgelost is dan.
Re: Klacht Kwik Fit Amsterdam Wibautstraat
Vraag me werkelijk af wat de waarde van dit bericht is.....het wordt steeds erger. Nog ff en we krijgen dezelfde claimcultuur als de ustated nites