LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwikfit heeft m'n autobanden zonder toestemming weggenomen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Ik_weet_niet_alles

Re: Kwikfit heeft m'n autobanden zonder toestemming weggenomen

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

snellie schreef:
20 aug 2021 12:01
Kwikfit biedt een goede klachtenprocedure. Hebben we zelf ondervonden. Probeer het eerst bij hunzelf.

Wij hebben in een zaak een goede oplossing aangeboden gekregen, dus ik ben niet negatief over Kwikfit.
Dat had ik al begrepen uit uw reacties.

Harry Breda

Ongelezen bericht door Harry Breda »

Ik heb met KwikFit - Huifakkerstraat uitstekende ervaringen. Eerder het omgekeerde als u schetst.
IK ging voor een aanklacht tot aan de rechter.

jhogaarts

Ongelezen bericht door jhogaarts »

U bent gewoon opgelicht door die medewerker. Men heeft het bij mij ook eens willen proberen om 4 nieuwe banden te verkopen. Ik zeg ze zijn nog goed. En ik kwam voor een uitlaat. Kom er dus nooit meer.

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Geen enkele zichzelf respecterende automonteur zal daar ooit willen werken................zegt al meer dan genoeg.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ik een nieuw forumlid was, is dit het moment dat ik zou vragen of je er soms werkt :lol:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Jose2501 schreef:
20 aug 2021 14:54
Een politie gaat voor een paar banden ingrijpen bij Kwikfit? Met politie auto en luidspreker nog wel. 🙄🙄🙄
U snapt niet dat de politie is gebeld ter plekke en op de speaker is gezet?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Ik ben er 15 jaar terug perfect geholpen. Lekke band, ik er op reservewiel naar toe, mijn eigen garage was dicht

Bleek ventiel te zijn, band eraf , nieuw ventiel erin , band erop , uitlijnen , wiel terugplaatsen , voor ik meen 20,-

LectoriSalutem

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Welja, ook nog uitgelijnd....
De meeste verhalen komen in de wereld omdat niet weet waar men precies over spreekt.

Aanname: de Kwikfit medewerker was zelf aan nieuwe banden toe en zag hier de ultieme gelegenheid.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Moneyman schreef:
20 aug 2021 18:39
Als ik een nieuw forumlid was, is dit het moment dat ik zou vragen of je er soms werkt :lol:
Kom al meer dan 20 jaar bij een vaste garage, het enige wat ik niet bij hem koop zijn banden.
Hier is hij veel te duur mee.
Banden koop ik al jaren tot grote tevredenheid, bij Kwikfit.
En nee ik werk er ook niet.

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

16again schreef:
20 aug 2021 18:57
Ik ben er 15 jaar terug perfect geholpen. Lekke band, ik er op reservewiel naar toe, mijn eigen garage was dicht

Bleek ventiel te zijn, band eraf , nieuw ventiel erin , band erop , uitlijnen , wiel terugplaatsen , voor ik meen 20,-
De uitzondering die de regel bevestigt?

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

de auditu schreef:
20 aug 2021 19:17
16again schreef:
20 aug 2021 18:57

De uitzondering die de regel bevestigt?
Nieuw ventiel, monteren, balanceren kost tegenwoordig 27,-
Bandje plakken kost ook zoiets.

Sannietje

Ongelezen bericht door Sannietje »

LectoriSalutem schreef:
20 aug 2021 19:10

Aanname: de Kwikfit medewerker was zelf aan nieuwe banden toe en zag hier de ultieme gelegenheid.
Tijd dat deze medewerker aan banden wordt gelegd.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Conclusie:
*TS is niet in de trucjes getrapt en heeft hopelijk 2 goede banden;
*Er zijn slechte filialen die trucjes uithalen om extra geld binnen te harken;
*Er zijn betere filialen waar klanten wel naar tevredenheid geholpen worden.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ook wij zijn zeer tevreden met Kwikfit Apeldoorn Marchantstraat filiaal. Onze auto is nu 12 jaar oud. Nieuw gekocht en altijd in onderhoud bij de dealer geweest, tot dat die failliet ging. Nu zo'n 7 a 8 jaar in onderhoud bij Kwikfit. Meestal bij de keuring een kleine beurt omdat wij weinig km rijden. We worden altijd netjes voor die tijd op de hoogte gebracht wat zij denken wat er moet gebeuren. Zoals bv.... we zeggen alvast dat u volgend jaar wel aan nieuwe voorbanden toe bent.

Pas geleden hadden ging er een lampje branden op het dashboard van de stoel met gordel. Even gegoogeld wat het zou kunnen zijn en toen naar het filiaal om afspraak te maken. Hoefde niet. Ter plekke geholpen. Voor hen een kleinigheid bleek. Even de boel gereset en voila. Kost het ? Niets ! De enige onkosten die wij hadden vorig jaar, iets met het remsysteem. Netjes gebeld of zij dat mochten repareren.

Er zullen ongetwijfeld slecht filialen bij zitten, maar waar niet ? Wij zijn in ieder geval zeer tevreden met ons filiaal en het ligt nog lekker in de buurt ook.

AdiPit

Ongelezen bericht door AdiPit »

Jammer, ik heb lang tijd een goede ervaring met Kwik-Fit Amstelveen maar de laatste tijd is wel iets gebuurd (en niet door Corona ) met deze garage.
Voor een reparatie van 2 uur, moet ik 3x terug komen en de auto daar laten.
Ik ben bij andere garage geweest, in een keer in 2 uur was klaar, en kon ik daar wachten zonder problemen.
Ik ga zeker terug naar mijn Kwik-Fit grage Amstelveen, ik hope zij zijn waker geworden.

Muskiet

Ongelezen bericht door Muskiet »

Dit is de normaalste zaak bij Kwikfit. Mijn auto moest 4 nieuwe remblokken hebben aan de voorkant (schijfrem), anders werd hij afgekeurd. Ik zij "nou dat is dan garantie" Hoe zo garantie antwoorden hij. De remblokken hebben jullie er zelf 4 weken daarvoor nog vervangen! O dan ga ik normaals even kijken. O, sorry ik had verkeerd gekeken; de remmen zijn inderdaad nieuw. Direct goedgekeurd!
Uit bronnen van ex personeel leden hoorde ik dat ze zo getraind worden. Ik was ook aan een nieuwe uitlaad toe , want die valt er anders na 3 maanden onder uit. Na 2 jaar ging ik mijn uitlaad vervangen, want er zat een lekje in. Goed dat u kom anders had de uitlaat er binnen 3 maanden onderuit gevallen. Ja dat zeiden ze 2 jaar daarvoor ook al. OPLICHTERS. Het is inderdaad afhankelijk van het filiaal, maar bij Kwikfit moet je gewoon goed opletten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

snellie schreef:
20 aug 2021 22:52
Alsof andere garages overlopen van betrouwbaarheid.
Niet aan een dood paard trekken :mrgreen:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben een paar keer met een langzaam leeglopende band bij Kwikfit geweest. Twee keer om hem te laten oppompen. Gratis was service. De derde keer was ik het zat. Toen zetten ze hem even omhoog. Op twee plekken zat er iets scherps in de band. Dat hebben ze verwijderd en een prop erin gezet. Was ook nog gratis en service.

Heb alle keren wel heel vriendelijk bedankt en een fooi gegeven.

Was Kwikfit Hoogvliet.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
20 aug 2021 22:56
snellie schreef:
20 aug 2021 22:52
Alsof andere garages overlopen van betrouwbaarheid.
Niet aan een dood paard trekken :mrgreen:
Hoezo, dat dode paard zal je op een of andere manier toch in die kuil moeten mieteren? :mrgreen:

Maar veel andere garages zijn inderdaad net zo onbetrouwbaar als kwikflut. Kan niet anders zeggen, Het beste is inderdaad een zelfstandige lokale garage, één keer een slechte babbel, en het is over en uit voor ze. Dus ze moeten wel.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

snuffel1 schreef:
21 aug 2021 09:09
Ik vraag me wel af waarom de apk jaarlijks plaats dient te vinden want auto's zijn kwalitatief veel beter geworden dan toen de apk plicht werd ingevoerd en destijds een auto na een jaar of tien van roest en ellende uit elkaar viel.
Alleen voertuigen ouder dan 8 jaar worden jaarlijks gekeurd, dat zal toch de leeftijd zijn dat gebreken beginnen op te treden

Gesloten