LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwikfit Heerlen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: Kwikfit Heerlen

Ongelezen bericht door GMKX »

Joyyyy,
Ik weet wat kwikfit ongeveer rekent, omdat ik in de automaterialenhandel zit. En echt, het verschil wat jij aangeeft kan onmogelijk! Dat verschil is veel te groot. Die 70 euro's zijn ofwel voor een gebruikte uitlaat met montage, ofwel voor een nieuwe uitlaat zonder montage. Bij dergelijke vergelijkingen graag appels met appels. Mijn ervaring met kwikfit is dat ze erg scherp zijn, vaak de goedkoopste en anders het prijsverschil goedmaken met een prijsgarantie ofzo.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Kwikfit Heerlen

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

sjah, kan wel zijn , maar het is toch echt precies gegaan zoals ik hier beweer

het enige wat ik kan bedenken is dat kwik fit 130 euro rekent voor een originele uitlaat van de fabrikant van het merk, en de automaterialenboer een immitatieuitlaat

e doch, kwik fit gebruikt geen officiele merkonderdelen

(er is geen enkel merk dat zich wil binden aan kwik fit, omdat kwik fit dan garant moet staan voor het juist aanbrengen van het product waar het merk verantwoordelijk voor is, en dat kan men niet)

hoe het prijsverschil kan, geen id, misschien probeerde betreffende medewerker er persoonlijk nog wat aan te verdienen

(krijg zowaar de neiging voor een paar onderd euro ff een auto te kopen met apk, en die te laten keuren bij diverse kwik fit filialen, benieuwd wat daar uitkomt)

hooplol
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:01

Re: Kwikfit Heerlen

Ongelezen bericht door hooplol »

Dat is al zo vaak gedaan, en geloof me dat Kwik Fit een **** bedrijf is!
Ze zijn ervoor opgeleid mensen hun centjes af te troggelen.

Wie niet geloven wil, gaat het zelf proberen!

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: Kwikfit Heerlen

Ongelezen bericht door Spy21 »

Weer Kwik Fit

robc
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009 20:39

Re: Kwikfit Heerlen

Ongelezen bericht door robc »

Als u bij een kwikfit garae komt voor een gedeelte van een uitlaat, wordt u wagen op de brug gezet en gaat de monteur onder uw wagen kijken.
Hierna gaat hij naar de chef monteur, deze komt met een grote waterpomp tang en zegt dat de rest van de uitlaat er ook slecht uitziet en dit wil hij bewijzen door met de tang op de wand van de uitlaat te knijpen.( zon tang heb ik thuis niet liggen)
Ik heb de chef gevraagd of ik dit ook bij een nieuwe uitlaat mocht doen en als het me zou lukken ik korting zou krijgen ,maar dit werd snel afgewezen en werd alleen gedaan wat ik gevraagd had.
Met zon grote tang heeft men een hele grote kracht op de bekken staan bij het knijpen, men knijpt zo elke goede uitlaat stuk.

dus let op die grote tang!

Gesloten