LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen die ervaring hebben met Autocentrum nieuw vennep

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
klant1991

Mensen die ervaring hebben met Autocentrum nieuw vennep

Ongelezen bericht door klant1991 »

Ik las op vele forums slechte verhalen van Autocentrum Nieuw Vennep.
De medewerkers deden moeilijk als je een proefrit wou, want dan moest je zogenaamde handgeld betalen en kreeg je deze niet terug als de auto je niet beviel. Ik heb een paar vragen aangezien ik een mooie auto voor 900 euros bij hun te koop zag staan via marktplaats. Het is een auto met digitale meters dus die kunnen ze toch moeilijk terugdraaien denk ik. En als er toch iets mis zou zijn technisch dan is dat geen probleem onderdelen zijn erg goedkoop, want de auto heeft toch bijna geen opties.

1. Zijn er wel mensen die een auto gekocht hebben bij Autocentrum Nieuw Vennep die wel goed zijn?

2. Is het iemand toch gelukt om een proefrit te maken zonder een cent te betalen/of iets te ondertekenen zo ja wat heb je gezegd?

3. Ik las ook bij bepaalde forums dat je afleveringskosten moest betalen maar moet dit ook als je de auto zo wilt zonder nieuwe apk?

4. Is het mogelijk om de auto zo te kopen of moet je een dagen wachten op de aflevering? ( wat ik denk dan ze dan de goede onderdelen eraf plukken en in de plaats verotte/slechte delen plaatsen)?
Ik wil direct weg rijden na aankoop en niet 1 of meerdere dagen wachten.

Het is niet zeker dat ik bij dit bedrijf een aankoop ga doen want ik kijk natuurlijk nog verder naar autos op Marktplaats.

v.d.Heyden

Re: Mensen die ervaring hebben met Autocentrum nieuw vennep

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Als je op voorhand al geen goed gevoel hebt bij een bedrijf, luister dan naar je gevoel en blijf daar weg !!!!

Ook digitale tellers zijn heel eenvoudig te manipuleren (terug te zetten).

Neem iemand mee met verstand van auto's als je bij een auto gaat kijken. De manier waarop jij de vragen stelt is een gouden greep voor iedere louche verkoper.

v.d.Heyden

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

klant1991

Het gaat niet zozeer om een "mooie" auto, maar het gaat vooral om een auto waarmee je zonder noemenswaardige kosten de eerste 2 jaar redelijk wat kilometers kunt maken. Als je de berichten zo leest, dan lijkt het me verstandig om nog eens een blokje om te lopen.

Maxiem.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Er zijn meer autobedrijven in Nieuw-Vennep, waar je misschien wat meer vertrouwen in kunt hebben, die auto's in dezelfde prijsklasse verkopen.

Waar ik een goed gevoel bij heb, maar dat is persoonlijk, is bij een bedrijfje vlak bij winkelcentrum Getsewoud. Geen idee hoe het heet, ben er één keer geweest, maar ben ook niet echt op zoek naar een andere auto. Maar ik had vorig jaar wel een goed gesprek met de eigenaar. Het zit ten westen van de winkels, dus aan de kant van de gratis parkeerplaatsen, die met dat puin als ondergrond.

Maar ik zou inderdaad, als je geen goed gevoel hebt bij een bedrijf, daar met een grote boog omheen gaan.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

klant1991 schreef: Ik heb een paar vragen aangezien ik een mooie auto voor 900 euros bij hun te koop zag staan via marktplaats.
Je kan wel op je klompen aanvoelen dat je voor dit bedrag niets fatsoenlijks kan kopen... voor dit geld koop ik een fiets...
Even doorsparen is het advies.
En digitale tellers zijn juist zeer gemakkelijk aan te passen, makkelijker dan de oude mechanische. Bij mechanische teller viel het juist op (cijfers niet netjes naast elkaar, vingerafdrukken op het glaasje, enz)
Bij electronische tellers is het een kwestie van laptop erop..

derhansie

Ongelezen bericht door derhansie »

Ga verder met je zoektocht naar auto's, en laat dit bedrijf links liggen.

De afleverkosten daar stelt niks voor, het kost je €250, en voor dat geld haalt hij er alleen een keer de stofzuiger door.

Laat je door hen niks wijsmaken er zijn genoeg andere garages en handelaars.
Hij heeft het ook over 3 maanden garantie maar dat is daar wassen neus, als je een probleem met je net gekochte auto hebt laat hij je in de kou staan.

En wat betreft de km stand, daar wordt daar erg mee gerotzooit.
Kijk op je gemak verder beter wat langer rondkijken dan dat je daar iets koopt waar je spijt van krijgt.

Gesloten