LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oele occasions Beverwijk

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
spoelbak
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:53

Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door spoelbak »

Onlangs hebben wij een auto gekocht bij de firma Oele in Beverwijk.
Auto's tussen de 500 en 2000 euro.
Meteen na opening op de eerste dag na de vakantie kwamen we langs.
De oude die we wilde zien stond achterin en de verlichting was stuk gegaan tijdens de vakantie.
We vroegen of we de auto in daglicht mochten bekijken en dit was geen probleem.
Auto's werden verschoven, en krakend en wel werd de auto naar voren gebracht.
De auto had nieuwe olie nodig voor de versnellingsbak nodig, en er moest een hitte schild gelast worden, proefrit zat er nog even niet in, maar alles zou goed komen.
We besloten de auto op die voorwaarden dan maar te kopen.
Een paar dagen later bleek bij het afhalen de schokbreker stuk te zijn, de ramen niet elektrisch open te gaan, de spiegel niet te verstellen was, en er nog een paar puntjes aan te mankeren. Maar je kleine dingetjes kun je verwachten voor 850 euro.
Dit was geen probleem volgens de verkoper.
Vrijdag even naar een bepaalde garage brengen en het werd opgelost zei hij.
De garage bleek toch wat meer werk te hebben dan verwacht, maar zaterdag was de auto klaar, volledig hersteld zoals de verkoper had gezegd.
Met de herstelde auto nog even langs gereden om de verkoper te bedanken, en hij beloofde het kleine deukje achterin de auto nog te herstellen, en voor een radio te zorgen omdat hij het frontje niet kon vinden.
Het kan dus nog wel, een goede auto voor weinig geld, en service die als klant mag verwachten ondanks een lage prijs.
Firma Oele bedankt voor de goede service en goede zaken voor de toekomst.

Ruko
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2010 10:02

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door Ruko »

hallo ik heb ook een auto gekocht bij oele occasions beverwijk
nou ik ben lekker opgelicht door oele occasions beverwijk
ik koop een auto van 710 euro volgens de verkoper met apk tot 24-02-2011
hij laat mijn een apk zien waar inderdaad deze datum op staat ik heb de auto nu 4 weken en nu blijkt dat de auto niet apk gekeurd is ik moet nu een boeten betalen van 96 euro terwijl ik van niets wist. ik dacht een auto met apk gekocht te hebben nu probeer ik kontakt met ze te zoeken maar ik krijg nul te horen
dus ik raad aan koop daar geen auto ten eertsten is het daar veel te donker
om iets te kopen

stofzuigertje

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze prijs en manier van verkopen, er zitten soms enkele goede tussen maar de meeste is eigenlijk geschikt voor export Afrika!

Koop bij een echte garage die doet wat ze beloven!

ManonB
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2011 16:55

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door ManonB »

Oele is inderdaad niks meer dan een oplichter.

Mooie praatjes als het gaat over dingen die nog gerepareerd moeten worden.. Dat doet hij dus niet!!

Ook laat hij de auto soms APK keuren bij een garage die hem matst en de auto wordt gekeurd op een manier dat hij niet door de steekproef zou komen..

Wij ruilden een auto in en bij die auto heeft hij de kilometerstanden teruggedraaid van 240000 naar 160000 ongeveer.. Even de witte waas van de auto poetsen en de klant denkt een mooie auto te kopen..

Denk 10 keer na voor je daar een auto koopt, want je kan je geld nog beter in een papierversnipperaar gooien!!

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door otto77 »

...ik sluit mij aan bij stofzuigertje...

Realiseer alleen wel, dat voor deze "goede nieuwe fiets"prijzen een goede auto een lot uit de loterij is.

MAXIEM

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ManonB

Is dit het adres van deze autohandelaar?

Havenstraat 11 A
1948 NP Beverwijk
0251 293260

Maxiem.

wijker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2011 16:32

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door wijker »

oele is gewoon een vuile oplichter.
hij beloofde mij ook van alles toen ik een autootje bij hem kocht.
er zat een gat in de bijrijderstoel( dit zou mooi gedicht worden)
de ramen zaten los in de deuren (zou vastgezet worden)
benzine dop zat vastgeroest( zou hij vergoeden)
ruitenwisser achter deed het niet (zou hij maken)
en zo waren er nog wel wat dingetjes.

ik ben een paar keer naar hun garage geweest( koningstraat, beverwijk) ,
maar telkens kreeg ik hetzelfde te horen, namelijk ja sorry we hebben het nu heel druk, kom dan en dan maar terug.
na een paar pogingen ben ik maar gestopt en heb ik beseft dat deze kale dikke kerel mij gewoon genaait heeft!

echt mensen koop GEEN auto bij oele, je koop alleen maar ellende.
en mijn inruilautootje heeft ie op marktplaats gezet, maar pas nadat hij hem even had opgepoetst en de kilometerstand met ruim 85.000km heeft teruggedraaid.

Ik heb hem laatst nog gebeld erover, maar meneer ontkend alles.

gewoon een vuile oplichter dus koop niks bij hem!!!

ManonB
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2011 16:55

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door ManonB »

@ Maxiem: Ja dat is oele occasions!

niet heen gaan!

Sharina
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2011 16:02

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door Sharina »

Hallo,

Pas geleden heb ook een auto gekocht bij Oele occasions. Ik ben erg tevreden met de service van deze garage! Na 3 maanden bleek mijn koppakking van de auto stuk te zijn. Kosten: ruim €1000,- Dat was dat oude beessie van mij niet meer waard. Ik vond het vervelend dat dit mij na 3 maanden al moest gebeuren (heb ook de uitlaat moeten vervangen) en ging terug naar de zaak. Er viel goed te praten met deze heren en ik kon mijn Corsa zo omruilen voor een andere auto met nieuwe APK! Met enkelt een kleine bijbetaling waren beide partijen blij.

Ik heb geen slechte ervaringen met deze dealer. Ze doen goed hun werk. En doen veel moeite om hun klanten tevreden te stellen.

Bedankt voor de goede service Oele!

Sharina

MAXIEM

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Sharina

Denk je nu echt dat de potentiële klanten jouw bericht serieus nemen. Je staat gewoon op de loonlijst van dit bedrijfje en de "baas" vraagt zich af, "hoe kan ik de vuile was het beste binnenboord houden"?

Maxiem.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door ronald g »

En de handelaar neemt de moeite om van een oude auto de kilometerstand terug te draaien, kom op zeg. Hij verkoopt de meest goede aan een klant en de rest is export. Gezien de datum opening topic wil iemand een hetze starten om die zijn zin niet kreeg.

ManonB
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2011 16:55

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door ManonB »

@ Ronald G

Grappig dat jij zo zeker ben over het kilometerstanden terug draaien. Wij hebben zelf een rode mazda aan Oele ingeruild en deze stond eerst met de originele kmstand op marktplaats en een of twee weken later stond hij er met VEEL minder kilometers op.. Of waren dit de bekende kaboutertjes die dat gedaan hebben?!? Ik heb de auto ook nog in de buurt zijn rijden, dus hij is niet voor de export geweest.. En dit heeft niets maken met mijn zin niet krijgen, maar met het verkopen van waardeloze producten! Een scheur aan de achterkant van de stoelen: deze maak ik nog. Ramen die niet goed werken: ga maar langs onze garage. maar als je dan iets probeerd af te spreken geeft niemand thuis..

ANWBautoadvies
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 nov 2010 13:40

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door ANWBautoadvies »

Ook oudere auto's worden terug gedraaid. Met een tonnetje minder kan er al gauw een paar honderd meer voor gevraagd worden. Check in ieder geval de NAP. Ook dus bij oudere auto's van 1000 of 1500 euro en vraag om een koopcontract met de kliometerstand en eventueel de overeengekomen werkzaamheden die nog verricht moeten worden. Dan heb je in ieder geval iets wanneer het fout gaat.

wilma1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2011 20:27

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door wilma1959 »

Ben het met jullie eens dacht een leuke auto te kopen maar hij was het niet een seat ibiza met trekhaak 3e remlicht enz enz mocht geen proefrit maken het regende en een auto poetsen is erg duur ok als er iets was kon ik terug komen er was dus iets gebeld en ja hoor ik mocht terug komen en de auto omruilen zonder bijbetalen voor een opel astra station diesel wij blij dus op naar beverwijk alles geregeld auto op mijn naam verzekering gebeld blij blij blij maar nee hoor of ik even 160 euro bij wilde leggen dat had ik niet kreeg de auto niet mee en werd voor alles en nog wat uitgemaakt ik was een oplichter en je denkt toch niet dat ik je een duurdere auto zomaar mee geef we werden er nog net niet uitgeslagen
nu zit ik met een auto die veel te klein is geen 3e remlicht heeft en ook al geen trekhaak vervolgens heeft hij 6x gezecht de kentekenpapieren op te stuuren en je raad het al die heeft hij niet dus ook die mag ik zelf kopen heb inmiddels ook al de remblokken moeten vervangen want die had hij niet eens leuke gasten in beverwijk ik hebaangiften gedaan van verduistering van mijn papieren dus mensen aangifte doen wie weet gebeurt er dan nog eens iets met die eikeles en nooit meer een auto bij hun vandaan dan koop je alleen maar schroot

postannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2011 20:10

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door postannie »

Mijn zoon heeft op 8 maart 2010 een auto gekocht bij oele in beverwijk.
De auto staat nu (1 jaar later) 8 maart 2011 afgekeurd op de sloop , omdat er levens gevaarlijke vuist grote doorgeroeste gaten zitten in de balken 1 keer te hard over een drempel en de achterwiel ophanging breekt af. Deze gaten zijn niet ontstaan in een jaar tijd , deze auto (ford ka) heeft 1700 euro gekost.Ook het beloofd frontje van de radio is nooit geleverd. Dag zuur verdiende centen!!!!!!!!
Oplichters zijn het . koop nooit uw auto hier!!!!!!

fredfrankling
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 mar 2011 16:21

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door fredfrankling »

Jammer van je centen, Ford met een kleine "Ka" bedrijf met een Grote "K"
Laatst gewijzigd door fredfrankling op 10 mar 2011 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

riddert
Berichten: 2150
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door riddert »

De auto staat nu (1 jaar later) 8 maart 2011 afgekeurd op de sloop , omdat er levens gevaarlijke vuist grote doorgeroeste gaten zitten in de balken 1 keer te hard over een drempel en de achterwiel ophanging breekt af.
Je had ook de gaten in de balken kunnen (laten) lassen. Dan had je zoon nu nog in de Ka gereden....

postannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2011 20:10

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door postannie »

Dat was de auto niet meer waard , wat denk je dat dat kost???????

riddert
Berichten: 2150
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door riddert »

De kosten zullen in ieder geval lager zijn dan de aanschaf van een andere auto. Voor een paar honderd euro moet de Ka wel weer dicht zijn.

fredfrankling
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 mar 2011 16:21

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door fredfrankling »

Beverwijk-IJmuiden.......Hoogovens-Corus-Tata steel....
Jongens niet lassen, gewoon plat stampen en walsen. .......omsmelten!!!
Bedrijf zoekt nog meer slachtoffers die dit voor hun wil doen.

Gesloten