LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opeldealer in udenhout

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
evbaalen
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2008 14:25

opeldealer in udenhout

Ongelezen bericht door evbaalen »

Wie heeft er goede of slechte ervaringen met de opeldealer in udenhout?
Wij keken daar voor een auto maar we vonden de verkoper erg onvriendelijk/arrogant.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: opeldealer in udenhout

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik hoop dat deze verkoper dan snel mag vertrekken,
U zult niets kopen en dan is het tekort omzet dus wegwezen!

Een collega vragen is soms al voldoende maar diverse dealers hebben dit soort lieden en meestal houden ze het niet lang vol.
Als je voor een goedkope Occasion geen tijd of zin hebt koop ik later ook nooit een nieuwe meer.
Dat vergeten ze wel vaker.

Gewoon een ander merk zoeken en gezien de problemen met de moeder van Opel in de USA zou ik dit merk voorlopig niet meer kopen!

jschijvens
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:47

Re: opeldealer in udenhout

Ongelezen bericht door jschijvens »

Deze dealer zit hier al jaren. Mijn vrouw heeft er ooit een Opel Corsa gekocht, zonder garantie. Auto was netjes in orde gemaakt door het bedrijf. Mijn vrouw heeft er nooit problemen mee gehad. Udenhout is een klein dorp, vooral als het om roddels gaat. Zo'n bedrijf was er al lang niet meer geweest als ze hun zaakjes niet goed op orde zouden hebben.

Je kunt daar gerust een auto kopen. Eén feit blijft natuurlijk wel bestaan: een auto is zo goed als het onderhoud dat hij gehad heeft van zijn vorige eigenaar. Sommige dingen kun je gewoon niet zien. Ook niet als monteur.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: opeldealer in udenhout

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik kijk wel erg veel, dus vele proefritten en gesprekken later kies ik maar 1 auto.

Als een verkoper denkt van daar komt Dirk weer....
ben ik weg.
Na dat ik een bepaalde auto op het oog heb is de inruil ook altijd lastig, ik ga soms wel erg lang door voor de hoogste inruilwaarde en de nieuwe met soms erg veel gratis extra's dat er weinig over bleef.
Daarom zijn sommige verkopers zo, dus geef niet hem maar bepaalde lastige klanten de schuld die wel erg veel auto voor hun geld willen en dankzij veel geduld erg lastig zijn en nog gelijk kregen ook omdat ze toch de omzet moesten halen.

Ik maakte de laatste keer dus misbruik van een dealer die meer moest verkopen omdat zijn dealerschap werd besproken....

Dus ik voel me als die Tele 2 reclame..
Een Zwart Schaap!

Gesloten