LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichters van autobedrijf nieuw vennep
-
oplichters van autobedrijf nieuw vennep
grotere schoften als autoverkopers van autobedrijf nieuw vennep moeten er nog geboren worden mensen ik waarschuw u zelf nadat ze op rader,kassa enz, zijn geweest gaan deze schoften gewoon door hun praktijken heb een auto gekocht, veel te snel maar mij werd belooft als er iets aan mankeerd komt u gewoon toch terug u heb 6 maanden garantie kon ook ook geen proerit maken wamt dan moesten ze te veel auto,s opzij zetten zij een oude dikke verkoper met bril een grotere leugenaar en bedrieger bestaat er in mijn ogen niet, de koppakking (800 euro) was kapot kwam ik na 2 dagen achter ik gebeld werd door die schoften afgedaan dat dat niet onder de garantie viel evenals het hel LPG systeem dat helemaal gerepareerd moest worden de kosten hiervan 450 euro de kapote dynamo, remschijven enz, enz viel ook niet onder de garantie enz,enz en er niet heb vele problemen en tot nu toe 3000 euro aan reparatie,s gehad heb alle rekeningen nog zag trouwens binnen dat veel auto,s slecht opgeknapte zware schade auto,s zijn geweest mensen luister naar mij wees verstandig koop daar GEEN auto want dan ben u het volgende slachtoffer die met een wrak zit e kan fluiten naar zijn geld
Re: oplichters van autobedrijf nieuw vennep
autofreak50
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Of bovenstaande klopt, kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar ik snap niet, dat je bij een autohandelaar een wagen koopt en die NIET vooraf laat keuren door de ANWB of de DEKRA. Al had je het dubbele aan kosten gehad, dan nog vind ik, dat je dat aan jezelf te wijten hebt!!!.....grotere schoften als autoverkopers van autobedrijf nieuw vennep moeten er nog geboren worden.....
Maxiem.
-
Jammer dat je dit forum pas vond nadat je de auto gekocht hebt. Er is namelijk al een ander topic over hetzelfde bedrijf.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 76&t=72836
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 76&t=72836
Maxiem, ik mag jou gelijk geven.
De officieele dealer is geen koopargument, een Bovag bedrijf ook niet.
Dekra of ANWB. Zo is dat !
De officieele dealer is geen koopargument, een Bovag bedrijf ook niet.
Dekra of ANWB. Zo is dat !