LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van Mossel Failliet
van Mossel Failliet
Klopt de info dat de bedrijven van van Mossel Failliet zijn????
Re: van Mossel Failliet
Het is toch niet te hopen, maar ik heb niets gehoord!
Waar komt dit feit vandaan dan?
Waar komt dit feit vandaan dan?
Dat werd me verteld, ik schrok ervan moet ik je zeggen. dat gun je Eric en zijn mensen niet!
Het zal hopelijk wel meevallen!
Ben er nog 2 weken geleden geweest auto moest gerepareerd worden en kreeg toch een hele schappelijke nota thuis! (wekte nou niet echt de indruk dat ze erg om geld verlegen zitten)
Ben er nog 2 weken geleden geweest auto moest gerepareerd worden en kreeg toch een hele schappelijke nota thuis! (wekte nou niet echt de indruk dat ze erg om geld verlegen zitten)
Als medewerker van de Van Mossel Groep kan ik hier heel kort een reactie opgeven: Onzin!
Waarschijnlijk is dit weer een gerucht dat in het leven is geroepen door een ontevreden of jaloerse concullega. Misschien wel omdat we afgelopen week Audi-dealer van het Jaar zijn geworden. Of omdat we in een dalende markt toch het eerste kwartaal succesvol hebben afgesloten...
Waarschijnlijk is dit weer een gerucht dat in het leven is geroepen door een ontevreden of jaloerse concullega. Misschien wel omdat we afgelopen week Audi-dealer van het Jaar zijn geworden. Of omdat we in een dalende markt toch het eerste kwartaal succesvol hebben afgesloten...