LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhaal2: Jonker Auto A'foort koop hier geen auto
Verhaal2: Jonker Auto A'foort koop hier geen auto
s
Laatst gewijzigd door Davitamin op 07 apr 2011 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Verhaal2: Jonker Auto A'foort koop hier geen auto
Wat zouden jullie hier aan doen? Ik wil aangifte gaan doen, maar ja daar krijg je de goede banden niet mee terug...
Heb hier geen verstand van maar een feit is gewoon dat
je opgelicht bent.
je opgelicht bent.
Een beetje dom om een auto te kopen zonder onderhouds boekje en zonder keuring.Davitamin schreef:
Het vertrouwen was in het gesprek wel goed en nam het risico om de auto te kopen zonder onderhoudsboekje,
Vervolgens kwam de APK in beeld en bleken de banden versleten te zijn. Ik dacht gelijk 'dit is onmogelijk'. Bleek dus dat de banden bij de aankoop verwisseld waren!!!
Dat is vragen om opgelicht te worden
Kan inderdaad, maar om banden nog snel te verwisselen is natuurlijk niet oke of je nu wel of geen onderhoudsboekje hebt.snepke schreef:Een beetje dom om een auto te kopen zonder onderhouds boekje en zonder keuring.Davitamin schreef:
Het vertrouwen was in het gesprek wel goed en nam het risico om de auto te kopen zonder onderhoudsboekje,
Vervolgens kwam de APK in beeld en bleken de banden versleten te zijn. Ik dacht gelijk 'dit is onmogelijk'. Bleek dus dat de banden bij de aankoop verwisseld waren!!!
Dat is vragen om opgelicht te worden
Dat zie je toch als je de auto haalt.Chocomelk schreef:
Kan inderdaad, maar om banden nog snel te verwisselen is natuurlijk niet oke of je nu wel of geen onderhoudsboekje hebt.
Je ziet echt wel of er nieuwe of oude banden omliggen.
En als de lamp al stuk is als je de auto ophaalt,kijk ik toch de rest ook nog eens na.
Niet goed ,gaat de koop niet door.
Dan kunnen ze hun rotzooi houden
snepke schreef:
Dat zie je toch als je de auto haalt.
Je ziet echt wel of er nieuwe of oude banden omliggen.
Nou nee hoor , of het zouden splinternieuwe banden moeten zijn, maar anders smeren autobedrijven of verkopers er gewoon spul op . Eigenlijk moet je naar de datum kijken.
Bij aankoop heeft hij wel naar de bandjes gekeken,Davitamin schreef: 2 mooie pirelli en 2 michelin banden onder een mooie Fiat Stilo waar mijn interesse naar uit ging. Het plaatje helemaal goed!
Vervolgens kwam de APK in beeld en bleken de banden versleten te zijn.
De goede pirelli en michelin banden waren vervangen door versleten Fulda banden!