Ik probeer deze garage te bellen maar het nummer werkt niet meer. Op het adres dat ik via internet heb weten te vinden is een huisadres wat overeen komt met het adres op het rapport, en niet van een garage. Toch is mijn pas gekochte auto daar (juni 2010) gekeurd door de vorige eigenaar. Ik probeer wat geschiedenis te achterhalen van deze auto zodoende dat wat aan het bellen ben geraakt. Het onderhoudsboekje zat er niet bij en het laatste rapport is het keuringsrapport.
Weten jullie of deze is overgenomen, opgedoekt of verhuisd? Alvast bedankt!
MvG
PB76
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaringen met autobedrijf Sanayi, Rotterdam
-
Re: Wie heeft er ervaringen met autobedrijf Sanayi, Rotterdam
Het is een Garage van NIETS!!,
auto gekocht daar is me auto gekeurd,
heb ik me auto naar een lokale garage gebracht . bleek me achterwiel lager helemaal kapot te zijn, me remmen voor zitten tegen het randje, me remschijf en blok net zo. kortom de auto had niet goedgekeurd mogen worden, extra kosten nadat me auto daar is geweest € 500,00
auto gekocht daar is me auto gekeurd,
heb ik me auto naar een lokale garage gebracht . bleek me achterwiel lager helemaal kapot te zijn, me remmen voor zitten tegen het randje, me remschijf en blok net zo. kortom de auto had niet goedgekeurd mogen worden, extra kosten nadat me auto daar is geweest € 500,00