LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte ervaring met autoreparatiebedrijf Han van Lith

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
BernardusM

Zeer slechte ervaring met autoreparatiebedrijf Han van Lith

Ongelezen bericht door BernardusM »

En wel Han van Lith in 's-Hertogenbosch

Voor de een is Han van Lith een troef, maar voor mij een boef!
Ooit mijn diesel APK laten keuren.
Had verwacht dat dit misschien €25 à €30 zou gaan kosten.
Maar nee: Meneer had mij een rekening overhandigd van €106,00.
Wat een lef. Tegenspraak was niet mogelijk.

APK was €25,15.
Hij telde daar afzonderlijk nog €25 roetmeting bij, bovendien nog €3,75 afmeldkosten.
En daar bleef het niet bij.
Er was een voorlampje stuk. Daar rekende hij €9,25 voor en ook nog €22,50 voor het repareren van de stekker, die hij of z'n knecht waarschijnlijk zelf kapot had gemaakt!!
BTW daaroverheen van €17 er nog bij en dat maakt €106.

Een paar maanden later was dat lampje weer stuk.
Dat heb er zelf maar ingezet. En wat viel mij op?
Het nieuwe lampje, gekocht bij de ACTION voor €0,95, was exact hetzelfde als het lampje dat net kapot was gegaan.
Had ik daar niet (9,25 + 22,50) x 1,19 = €37,78 voor betaald?

Wat een grote BOEF!

Ik koop nu een APK-bon voor €12,50 en ga naar een gerenommeerde garage waar ik voor elk akkefietje, dat ik desnoods zelf kan oplossen, gratis een herkeuring kan laten doen.

Van LITH: als je zo met klanten omgaat om je geld bijeen te sprokkelen, dan voel je zelf wel aan waar jouw zaak op uitdraait!

Dit was een kort relaas van een zeer ontevreden klant, die daar NOOIT meer komt.
Henk

Jules Degrelle .

Re: Zeer slechte ervaring met autoreparatiebedrijf Han van Lith

Ongelezen bericht door Jules Degrelle . »

25 a 30 euro voor een keuring is erg weinig.
Toen ik nog een diesel had betaalde ik rond de 70 euro, dat is 7 jaar geleden.
25 euro voor een roetmeting is heel normaal.

De laatste keer dat ik bij een garage (dealer) een lamp kocht voor de auto was ik een tientje kwijt. Ben niet bij de action wezen kijken...

Leo The Emperor

Re: Zeer slechte ervaring met autoreparatiebedrijf Han van Lith

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

BernardusM schreef:En wel Han van Lith in 's-Hertogenbosch

Voor de een is Han van Lith een troef, maar voor mij een boef!
Ooit mijn diesel APK laten keuren.
Had verwacht dat dit misschien €25 à €30 zou gaan kosten.
Maar nee: Meneer had mij een rekening overhandigd van €106,00.
Wat een lef. Tegenspraak was niet mogelijk.

APK was €25,15.
Hij telde daar afzonderlijk nog €25 roetmeting bij, bovendien nog €3,75 afmeldkosten.
En daar bleef het niet bij.
Er was een voorlampje stuk. Daar rekende hij €9,25 voor en ook nog €22,50 voor het repareren van de stekker, die hij of z'n knecht waarschijnlijk zelf kapot had gemaakt!!
BTW daaroverheen van €17 er nog bij en dat maakt €106.

Een paar maanden later was dat lampje weer stuk.
Dat heb er zelf maar ingezet. En wat viel mij op?
Het nieuwe lampje, gekocht bij de ACTION voor €0,95, was exact hetzelfde als het lampje dat net kapot was gegaan.
Had ik daar niet (9,25 + 22,50) x 1,19 = €37,78 voor betaald?

Wat een grote BOEF!

Ik koop nu een APK-bon voor €12,50 en ga naar een gerenommeerde garage waar ik voor elk akkefietje, dat ik desnoods zelf kan oplossen, gratis een herkeuring kan laten doen.

Van LITH: als je zo met klanten omgaat om je geld bijeen te sprokkelen, dan voel je zelf wel aan waar jouw zaak op uitdraait!

Dit was een kort relaas van een zeer ontevreden klant, die daar NOOIT meer komt.
Henk
wat een onzinnige posting.

Roetmeting en afmeldingen horen gewoon bij een APK-keuring voor een diesel , en dat had u van te voren gewoon kunnen weten.

En een autolampje wat negen-euro-vijfentwintig kost vindt u al afzetterij ?. Kom nu toch.
Vijf-en-negentig cent is eerder een prijs wat bij een b-artikel hoort, dan bij een normale autolamp.

Efin, als u zich dit geld had willen besparen was er toch niks makkelijkers geweest om voor de APK-keuring even zelf te controleren of alle lampen het wel doen.

En de stelling dat hij of zijn knecht de stekker zelf wel kapot gemaakt zou hebben. Daar kan ik alleen maar op zeggen . Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten

Gesloten