weet je elke keer kijk ik vol verbazing naar animal planet hoe de politie en nog een bescherming voor de beesten opkomt..vanmorgen een hond die gewoon zijn keel doorgesneden was door de halsband,zal maar niet zeggen welk type vrouw het was.grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
eindelijk eerst hond in beslag en ze vechten er echt voor ,toen overleed de hond hadden ze genoeg bewijzen en toen werd ze gearerteerd en 5500 euro boete in totaal......
ik zeg elke keer tegen mijn man moeten ze hier ook doen...als je soms ziet hoe mensen met dieren omgaan.....asociaal...
ook lieve mensen hoor...jullie snappen wel wat ik bedoel..
ze gaan alleen maar naar je toe als ze tips krijgen of ze zien het...
dat bv een hond al weken zonder water in 35 graden zon licht
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] amerika
-
-
Re: amerika
Dion Graus - PVV
Neemt een voorbeeld aan de "animal-cops" en zet zich namens de partij daar voor in.......
• Alarmnummer voor dieren in nood 113
• Professionele dierenpolitie
• Professionalisering dierenambulance
• Rechten van het dier in de Grondwet
• De bio-industrie op lange termijn afbouwen
• Na veroordeling wegens dierenmishandeling, levenslang verbod op het houden van
dieren
• Verbod op ritueel slachten
• Bescherming vissers tegen EU-regelgeving
Let op het gaat wel om Dion Graus he!? (niet G.W.!!)
Neemt een voorbeeld aan de "animal-cops" en zet zich namens de partij daar voor in.......
• Alarmnummer voor dieren in nood 113
• Professionele dierenpolitie
• Professionalisering dierenambulance
• Rechten van het dier in de Grondwet
• De bio-industrie op lange termijn afbouwen
• Na veroordeling wegens dierenmishandeling, levenslang verbod op het houden van
dieren
• Verbod op ritueel slachten
• Bescherming vissers tegen EU-regelgeving
Let op het gaat wel om Dion Graus he!? (niet G.W.!!)
-
klinkt goed,
ik weet nog dat ik de ambu belde voor een zwaan die aan het vechten was en zwaar gewond was,..ze kwamen gewoon niet...
melding gemaakt van mishandeling...not..ja moeten we bewijzen verzamelen,heeft u die.ja mzzl
ik weet nog dat ik de ambu belde voor een zwaan die aan het vechten was en zwaar gewond was,..ze kwamen gewoon niet...
melding gemaakt van mishandeling...not..ja moeten we bewijzen verzamelen,heeft u die.ja mzzl
Ja ook in de VS komen heel veel misstanden voor. En daarover las ik onlangs nog een stuk met de lijst van dierenleed in landen. Nederland op plaats 6 met kamervragen voor minister Gerda Verburg hierover. In eigen land met die dierenbescherming dus heel veel mis. Maar ja de dierenbescherming is enkel een marketing bedrijf geworden en de doelstelling jaren geleden al voorbij geschoten. Panden op A- locaties, beleggen in aandelen, directiesalaris voor meneer Dales van 124.000 Euro en dan een banksaldo van ruim 42 miljoen euro. Kun je zo nalezen op de CBf site. Nee ik geef dan liever aan kleinere clubs die korte lijnen van werken hebben. Waar dieren centraal staan. Zoals Stichting Dierenhulp of Kreta. Dan weet ik dat dieren echt hulp krijgen.