We hebben inderdaad besproken dat het soms beter is niet te reageren, om ruzie en off-topic gechat te voorkomen. Soms kun je er zelfs voor kiezen er even niet te zijn, oftewel, even helemáál niet te reageren. Maar dat hangt helemaal van de situatie af.Witte angora, ben je onze PB's correspondentie ineens vergeten ?....
Dan had je kunnen weten, dat ik NIET reageer op irritante leden, zoals velen hier, oa dus Chocolade ..
In dit topic komt de vraag van Choco bij mij over als een eerlijke vraag, niet bedoeld om ruzie te zoeken, maar als een vraag naar je standpunt. Helaas geef je daar geen antwoord op, en dat mag, dat is je goed recht. Maar ik snap dan de irritatie van de andere posters ook wel, als je niet de vraag beantwoord, maar wel aan de lopende band ontwijkende reacties geeft.
Het is nu in ieder geval wel duidelijk waarom je de vraag niet beantwoord, en daar zullen we het dus mee moeten doen. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar daarover kun, en mag, je ook van mening verschillen.