LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VOOR stemmen = dierenleed!!!

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Ikke :)

VOOR stemmen = dierenleed!!!

Ongelezen bericht door Ikke :) »

Ik wil zeggen dat als je VOOR stemt op 1 juni, dan ben je ook tegen dierenrechten, stierenvechten e.d! :shock: :?
Dus NEE stemmen!

Gast

Re: VOOR stemmen = dierenleed!!!

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol: :lol: :lol: , zo'n goeie hebben we nog niet gehad.
het is echt triest gesteld met nederland.

Gast

Ik dacht 2 Juni maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben ofzo.
Maar zeehondjes moeten dood, `t is jammer maar ja de producten die je van een zeehondje maakt zijn zo vreselijk goed en belangrijk.

Gast

Overigens ook grappig dat je tegelijkertijd tegen dierenrechten en stierenvechten kan stemmen..

Gast

Mijn stem gaat uit TEGEN de grondwet, juist vanwege de dierenrechten!

Gast

en reden meer om ja testemmen

klaasvd

Ongelezen bericht door klaasvd »

onzin de Grondwet is eigenlijk niet compleet. Heleboel dierenleed word verboden en Dieren krijgt rechten.
Hoe het zit met stierenvechten weet ik niet, maar is slap excuus van dierenrechten organisaties om daar mee te schermen aangezien wetgeving wel degelijk beter word

Gast

Een nee stem betekent dat je dus nooit invloed via de europese weg zou kunnen uitoefenen.

Je kan Spanje niet aanklagen wegens schending van het dierenwelzijn, Want we hebben dat deel uit de grondwet niet geratificeerd.

Om dat aan te pakken moet je dus, of een Nederlandse lobby opstarten (wat zal Spanje lachen)

Of je moet via buitenlandse zusterorganisaties die een miljoen handtekeningen krijgen.

Nee zeggen is niet meedoen en DUS ook niets over je buren mogen zeggen

Gast

Weet je wat het mooiste is.
Nederland wil zelfs wanneer de europeesche grondwet er door zou zijn zelf blijven bepalen hoe er met het drugsbeleid in Nederland om gegaan wordt.
En dat recht hebben ze ook.
Echter Spanje heeft de zelfde rechten als Nederland en Spanje kan dus ook zelf bepalen hoe zij met stierenvechten e.d. omgaan.

Nederland beroept zich namelijk op zeggenschap in eigen land en cultuur en Spanje zou dus het zelfde doen.

Het is dus de grootste bullsh*t om ja te stemmen om daarmee het stierenvechten tegen te gaan... :lol:

Gast

Weet je wat het mooiste is.
Nederland wil zelfs wanneer de europeesche grondwet er door zou zijn zelf blijven bepalen hoe er met het drugsbeleid in Nederland om gegaan wordt.
En dat recht hebben ze ook.
Echter Spanje heeft de zelfde rechten als Nederland en Spanje kan dus ook zelf bepalen hoe zij met stierenvechten e.d. omgaan.

Nederland beroept zich namelijk op zeggenschap in eigen land en cultuur en Spanje zou dus het zelfde doen.

Het is dus de grootste bullsh*t om ja te stemmen om daarmee het stierenvechten tegen te gaan...
Kijk ik snap best dat je dom bent. Maar jegebruikt nu een tegen argument om voor het tegengestelde te zijn.

De conservatieve ultra linkse en extreem rechtse hoek gebruikte het drugsargument tegen. We hebben niet meer te zegeg dus ons drugbeleid moet dan door de grondwet worden aangepast.

JUIST Europa krijgt daarop invloed, als alle lidstaten tegen drug zijn moeten we inbinden omdatd at in de grondwete staat.

Als alle lidstaten tegen stirenvechten zijn moet spanje inbinden omdat dat in de grondwet staat.

Maar wij hebben NEE gestemt omdat we bang zijn voor turkije dus doen we niet mee.

NIET MEEDOEN IS OOK NIET DE SPELREGELS VERZINNEN,

Gast

Geeft niet hoor dat je de grondwet niet zo goed bestudeerd hebt.
Maar vind het wel vreemd dat je een ander dom noemt, terwijl je niet eens weet waar je het over hebt... :roll:

Gast

We hebben NEE gestemd, dus nu zijn er minder rechten voor dieren dan als we JA hadden gestemd.

Gast

Dan DAT je "ja" zou hebben gestemd.
Geeft niet hoor, je hebt nog altijd recht op bijscholing!

Gesloten