LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeehonden doodknuppelen

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
jacolien en gabriela

zeehonden doodknuppelen

Ongelezen bericht door jacolien en gabriela »

wij hebben gisteren ook de uitzending van radar gezien over de zeehonden. het is toch ronduit belachelijk dat die zeehonden zomaar worden doodgeknuppeld??? dat de wnf daar niets aan doet is helemaal belachelijk. is dat nou een organisatie die het voor dieren opneemt? wij vinden het belachelijk van de wnf laat ze hun standpunten dan maar veranderen ofzo. maar dit is echt te gek voor woorden

Wilma

Re: zeehonden doodknuppelen

Ongelezen bericht door Wilma »

Het is te gek voor woorden. Ik ben donateur van WNF, maar heb per direct mijn lidmaatschap opgezegd zodat ik in vervolg mijn bijdrage aan Bont voor Dieren over kan maken. Die begrijpen WEL dat dit niet kan!!

Linsey

Re: zeehonden doodknuppelen

Ongelezen bericht door Linsey »

Ik vind het echt vreselijk dat het WNF zelfs ACHTER het jagen op de zeehonden staat!!!!!!!!!! Ze zouden dan alleen maar op komen voor uitsterfende dieren. Maar ze zijn dus wel VOOR dierenLEED nou een lekker dierenhelporganisatie zeg. Mensen worden toch ook niet dood geknuppeld of levend gevild omdat ze mooie kleren aanhebben?!!!! Zo is het ook ongeveer bij de zeehondjes. Maar wij kunnen ons nog verdedigen maar die arme jonge zeehondjes niet! Ik begrijp niet dat het WNF achter de zeehonden slachterij staat. "We beschermen dieren die bedrijgt worden" maar als ze niks tegen de zeehonden jacht doen en er zelfs achter staan dan is dat geen echte hulp organisatie voor dieren. Alsof het gewoon is dat dieren zomaar levend gevild of doodgeknuppeld worden!!! Ik heb eer gewoon geen woorden voor het is gewoon schandalig.

doeg

groetjes + kusjes Linsey

Gesloten