LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2 keer bellen voor opzeggen 2 loten Vriendenloterij
2 keer bellen voor opzeggen 2 loten Vriendenloterij
Ik wilde mijn twee loten van de vriendenloterij opzeggen. Ik speel mee met twee loten met twee verschillende bankrekeningnummers. Ik kon per telefoontje maar een lot opzeggen. Omdat er bandopnames worden gemaakt moet ik twee keer bellen. Na jaren meespelen was dit niet mogelijk. Ik zei dat ik dit heel klantonvriendelijk vind. Ik zei je kan toch in de oonames twee rekeningnummers noemen maar nee dit is niet mogelijk.
Ik geef de koude douche aan de vriendenloterij.
Ik geef de koude douche aan de vriendenloterij.
Re: 2 keer bellen voor opzeggen 2 loten Vriendenloterij
Je kunt ook de auto incasso stoppen via je eigen bank en niets opzeggen als ze zo lomp doen.
Als er niets word afgeschreven doe je niet mee deze en volgende maanden....
Dat is makkelijker dan meestal dure 0900 nummer die voor sommige niet bereikbaar is.
Ik heb prepaid waarbij 0900 niet mogelijk is!
Dat is makkelijker dan meestal dure 0900 nummer die voor sommige niet bereikbaar is.
Google eens op 0900nummerinfo die hebben vaak een alernatief (normaal/goedkoop) nummerdoor stofzuigertje » 25 sep 2017 14:38
Je kunt ook de auto incasso stoppen via je eigen bank en niets opzeggen als ze zo lomp doen.
Tja, handig is het niet. Aan de andere kant zou ik me er ook niet zo aan storen dat ik speciaal daarvoor een account op dit topic zou openen om hierover een topic te starten. een keertje extra bellen kost waarschijnlijk minder tijd dan het topic hier.
-
Via internet opzeggen is ook mogelijk en gaat lekker snel.
Vele hebben gratis 0800 voor aanmelden en 0900 betaald voor stop zetten.
In de wet staat dat op dezelfde manier verplicht is... dus mag niet.
Online, dat hoeft niet, als je via 0800 kan aanmelden maar afmelden geweigerd en doorgestuurd word naar 0900 is mijn blokker de afschrijving voor deze
Ex vrienden ook een goede manier!
Online, dat hoeft niet, als je via 0800 kan aanmelden maar afmelden geweigerd en doorgestuurd word naar 0900 is mijn blokker de afschrijving voor deze
-
Als je alle woorden in de goede volgorde zet lezen je zinnen iets makkelijker. Hier kaas niemand van snapt .stofzuigertje schreef:Vele hebben gratis 0800 voor aanmelden en 0900 betaald voor stop zetten.
Klok, klepel... dit staat helemaal niet in de wet.stofzuigertje schreef:Vele hebben gratis 0800 voor aanmelden en 0900 betaald voor stop zetten.