LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangetekende post versturen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
deroderuiter

Aangetekende post versturen

Ongelezen bericht door deroderuiter »

Aangezien ik een brief voor één bepaalde datum naar de belasting moest sturen heb ik die drie werkdagen voor die bewuste datum aangetekend verstuurd. Hiervoor heb ik € 7,50 betaald. Via de site www.tracktrace.nl kon ik de zending volgen. Echter, iedere dag werd de vermoedelijke verzenddatum één dag opgeschoven, totdat de datum was bereikt waarop de brief bij de belasting moest liggen.
Een telefoontje naar Postnl leerde dat indien post in grote hoeveelheden wordt aangeboden er geen afleverscan plaatsvindt. Ik heb nu dus geen bewijs meer dat de post voor de bewuste datum is afgeleverd. Die € 7,50 heb ik dus voor niets betaald!

grun

Re: Aangetekende post versturen

Ongelezen bericht door grun »

Nee, want je hebt wel een bewijsje dat je het verstuurd hebt, en daar staat ook een datum op. Dat bewijs had je niet gehad als je een gewone brief in de brievenbus gemikt had.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Misschien ben je verschoonbaar omdat dit duidelijk buiten je macht ligt. Voor de volgende keer: verstuur de brief ook met de gewone post.

Je kunt hierover een schriftelijk klacht indienen bij de post.nl. Als je iets aangetekend verstuurd dan ben je tot een bepaald bedrag verzekerd. Ze komen vast met een aanbod om een bepaald bedrag over te maken.

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Wil niet gemeen doen, maar 3 dagen voor het eind is een tikje ana de krappe kan.
Post doet er al 2-3 dagen over voordat het bij de persoon bezorgt is tegenwoordig.
Bulkpost gata meschien sneller....

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je laat iets toch niet aantekenen zodat je er zeker van bent dat het binnen een bepaalde tijd aankomt??
Dat is niet de bedoeling van aantekenen.

grun

Ongelezen bericht door grun »

Uit niets blijkt dat de brief niet ontvangen is voor de deadline. Het is alleen dat TS daar geen bewijs van heeft, maar ik denk dat TS zich zorgen om niets maakt. De belastingdienst heeft toch niet gezegd dat ze niks ontvangen hebben?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Het is tegenwoordig al heel gewoon dat Track & Trace niet meer werkt, maar je behoeft je immers geen zorgen te maken. Je bent bij een postagentschap geweest, hebt een reçu ontvangen en meer bewijs heb je niet nodig.

Gesloten