Sedert 17/1/23 ben ik bezig om een slimme meter bij STEDIN aan te vragen. 1e keer 17/1 en ontvangst bevestigd. Verder geen reactie meer. Op 30/1 nogmaals met hetzelfde resultaat. Op 17/2 telefonisch contact opgenomen en werd mij verteld dat aanvraag vervallen was omdat ik niet op DE BRIEF, die ik nooit ontvangen heb, geen van beide keren, gereageerd zou hebben. En advies was voor de 3e!!!! keer aanvragen! Via sociale media is het standaard automatische antwoord dat het wegens drukte "wat langer" dan de toegezegde 2 weken kan duren. En dan blijkt dat er weer niets is gedaan met mijn aanvraag. Een klacht indienen blijkt niet mogelijk te zijn! Dit kost mij geld aangezien ik gebruik wil maken van een dynamisch contract waarvoor een slimme meter verplicht is en waardoor ik nu de gemiddelde prijs per maand moet betalen! HELP!
Vr.Gr.
K. Krieger
Aanvraag slimme meter STEDIN
Re: Aanvraag slimme meter STEDIN
Als u zelf een slimme meter aanvraagt dan betaalt u de kosten hiervoor.
U kunt beter wachten totdat aan u een slimme meter aangeboden wordt
Indien de ouwe meter kapot gaat dan krijgt u voorrang en wordt met spoed gratis een slimme meter geïnstalleerd.
Netwerkbeheerder is niet verplicht om een meter te plaatsen. Tevens hebben hun grote personeelstekort. Er zit niks anders op dan afwachten.
U kunt beter wachten totdat aan u een slimme meter aangeboden wordt
Indien de ouwe meter kapot gaat dan krijgt u voorrang en wordt met spoed gratis een slimme meter geïnstalleerd.
Netwerkbeheerder is niet verplicht om een meter te plaatsen. Tevens hebben hun grote personeelstekort. Er zit niks anders op dan afwachten.
NeoDutchio
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Aanvraag slimme meter STEDIN
Re: Aanvraag slimme meter STEDIN
Lezen we wel hetzelfde topic? Of is dit een antwoord dat ergens anders geplaatst had moeten worden? TS heeft alleen 2 maal een ontvangst bevestiging gehad. Maar ik lees nergens dat Stedin al 2 maal slimme meters aangeboden heeft.
Re: Aanvraag slimme meter STEDIN
Zoals ik het lees heeft TS dit jaar in januari twee keer zelf een slimme aangevraagd en beide keren niet de brief heeft ontvangen die de netbeheerder daarop gestuurd heeft. Er lijkt dus iets niet goed te gaan, maar het kan ook allemaal gewoon wat langzamer gaan dan gehoopt of verwacht.
Aan de andere kant zijn er al 7 miljoen huishoudens met een slimme meter en moet elk huishouden voor het eind van 2022 een aanbod hebben gehad, volgens Netbeheer Nederland. Het lijkt er dan wel op dat TS zo'n aanbod eerder geweigerd heeft. Of bv onlangs verhuisd is naar een woning zonder slimme meter, of een van de andere door Netbeheer Nederland genoemde uitzonderingen.
Aan de andere kant zijn er al 7 miljoen huishoudens met een slimme meter en moet elk huishouden voor het eind van 2022 een aanbod hebben gehad, volgens Netbeheer Nederland. Het lijkt er dan wel op dat TS zo'n aanbod eerder geweigerd heeft. Of bv onlangs verhuisd is naar een woning zonder slimme meter, of een van de andere door Netbeheer Nederland genoemde uitzonderingen.
Re: Aanvraag slimme meter STEDIN
E-mail? Contact is alleen mogelijk via whatsapp of telefonisch.Morganlefay schreef: ↑22 feb 2023 11:25Als brieven niet werken overgaan op email.
Hou er wel rekening mee dat het ook bij Stedin gillend druk is en ze alleen bij echte spoed(brand,water,gas) rap zijn.