LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement parool

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ct de heij

abonnement parool

Ongelezen bericht door ct de heij »

ik heb sinds half januari een abonnement op het parool en zou ter welkom een welkoms geschenk, een tablet ontvangen 10 dagen na ontvangst van de eerste betaling die is op 15 januari van mijn rekening afgeschreven, ik heb hier over ook een bevestegingsbrief gehad.
op 25 januari heb ik een mailtje gestuurd naar het parool waneer ik de tablet kon verwachten aangezien dit 10 dagen na de eerste betaling is.
Toen werd mij verteld dat dat niet door hun word geregeld maar een bedrijf dat dat voor hun doet, ik zou hem binnen 14 dagen ontvangen.
Toen ik na 14 dagen nog niets had ontvangen heb ik gebeld en toen werd bovenstaand antwoord mij nog maals mee gedeeld en werd verteld dat dit wel enige maanden kon duren eer ik hem kan ontvangen.
Hoe kan ik de tablet toch nog ontvangen of als zij hun beloften van het welkoms geschenk niet na komen kan ik onder het abonnement uit

stofzuigertje

Re: abonnement parool

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vraag of je het contract nu kunt ONTBINDEN wegens niet op tijd leveren Cadeau.

Dit betekende dat de kans bestaat dat U geen klant blijft dus anti reclame helaas.
Iets later kan maar dit word nu wel erg veel langer.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik denk dus dat die gewoon niet komt. Het klinkt ook te mooi om waar te zijn en vaak is het dat dan ook.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

10 dagen na ontvangst eerste betaling is beloofd dus je mag het Ontbinden wegens niet tijdig leveren.
En enkele maanden, is dat 2 of 20 maanden????

grun

Ongelezen bericht door grun »

ct de heij schreef:ik heb sinds half januari een abonnement op het parool en zou ter welkom een welkoms geschenk, een tablet ontvangen 10 dagen na ontvangst van de eerste betaling die is op 15 januari van mijn rekening afgeschreven, ik heb hier over ook een bevestegingsbrief gehad.
Ik heb even voor je gekeken op de site van het Parool. Je hebt een vinkje moeten zetten voor de volgende zin: Ik heb de voorwaarden gelezen. Maar heb je dat ook werkelijk? Want dit zijn ze namelijk:

Voorwaarden
Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
U betaalt middels automatische incasso:
Digitaal: 24 maanden € 19,99 per maand
Zaterdag+: 24 maanden € 19,99 per maand
Compleet: 24 maanden € 24,99 per maand
Het abonnementsgeld wordt per kwartaal afgeschreven.
Daarna betaalt u het reguliere tarief.
Na afloop van de actieperiode is uw abonnement per maand opzegbaar.
U ontvangt uw tablet na uw derde betaling.
Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op Het Parool heeft gehad.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
Het Parool behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
De algemene voorwaarden van het Het Parool zijn van toepassing op deze actie (http://www.parool.nl/service).
De digitale krant is iedere werkdag vanaf uiterlijk 15:00 uur beschikbaar. Op zaterdag vanaf 07:00 uur.
Korting wordt berekend ten opzichte van de losse verkoopprijs

De eerste betaling is inmiddels geweest, de tweede na drie maanden en de derde na zes maanden. Dan zou je de tablet eind juni/begin juli mogen ontvangen. Dat wijkt nogal af van wat je beloofd is. Bovendien vind ik de prijs van de tablet aan de hoge kant. Volgens het Parool is die 239 euro, maar in de winkel moet je hem ook voor rond de 200 kunnen krijgen (bron: tweakers.net). Het verschil tussen een abonnement zonder tablet en met tablet is een tientje per maand, gedurende twee jaar. Dus je betaalt 240 euro voor iets wat nu al veel goedkoper in de winkel ligt, en al helemaal aan het eind van de looptijd.

Vitolina

Ongelezen bericht door Vitolina »

Via zo'n telefonische actie heb ik ook een jaarabonnement op Het Parool met 50% korting + gratis tablet genomen. Ik overwoog toch al om abonnee te worden en de tablet vond ik mooi meegenomen. De telefoniste van de actie vertelde me dat ik de tablet zou ontvangen als er 3x abonnementsgeld van m'n rekening was afgeschreven. Omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar de tablet ben ik op het internet gaan speuren. Waarschijnlijk betreft het een b-merk tablet. Een Archos, winkelwaarde ca. 90 Euro, meen ik me te herinneren.
Ook ik ontving vervolgens de welkomsbrief waarin stond dat ik m'n welkomscadeau na 10 dagen zou ontvangen. Na 10 dagen ontving ik uiteraard niks. Toch maar Het Parool gebeld. De telefoniste bevestigde wat me al eerder was verteld. De tablet zou ik pas krijgen als er 3x abonnementsgeld was afgeschreven. Nu zie ik dat Het Parool de laatste tijd aan het stunten is met Samsungs. Alleen gaat het hier over een ander soort abonnement. M'n abonnementsgeld is gisteren voor de derde keer afgeschreven. Ik zou de tablet dus een dezer dagen moeten ontvangen. Ik ben benieuwd, maar ik verwacht er niet veel van.

ct de heij

er is voor de derde keer het bedrag van mijn rekening afgehouden maar nog geen tablet ontvangen, dus dat is wel erg lang

Vitolina

Bij mij is, zoals ik eerder schreef, afgelopen maandag ook voor de derde keer abonnementsgeld afgeschreven. Nu zou ik, zoals me telefonisch twee keer is toegezegd, binnen tien dagen de tablet moeten ontvangen. Als ik na Pasen nog niks heb gehad, bel ik de klantenservice van Het Parool weer. Ik houd je via dit forum op de hoogte.
Achteraf vind ik het niet zo slim van mezelf dat ik in ben gegaan op een vage telefonische actie. Veel vertrouwen op een goede afloop heb ik dan ook niet. Aan de andere kant heb ik in het verleden goede ervaringen gehad met andere acties van Het Parool. Gratis bioscoopkaartjes voor voorpremières, leuke derde prijs bij een wedstrijd gewonnen, etc.

Vitolina

"Uiteraard" heb ik nog steeds geen tablet ontvangen. Vandaag heb ik de abonnementenservice van Het Parool maar eens gebeld. De medewerker ging mijn gegevens na en zag dat er al op 14 maart was doorgegeven dat er een tablet naar me toegestuurd moest worden. Ze kon ook zien dat dit nog niet gebeurd was. Ze beloofde een spoedopdracht door te geven aan het verzendhuis dat de promotiegeschenken verstuurd.
Een paar minuten later belde ze me terug. Ze had contact gehad met het verzendhuis. Volgens het verzendhuis waren er wat problemen met de levering. De tablet kon daarom pas vanaf 18 april verzonden worden.
Dit doet me sterk denken aan de beruchte tabletactie van het AD, vorig jaar. Mensen moesten maandenlang wachten op hun tablet. Als ze die al ontvingen, bleek die overduidelijk tweedehands te zijn. Het schijnt dat een "verzendhuis in promotieartikelen", waar kranten een contract mee afgesloten hebben, tablets opkoopt die om de een of andere reden binnen de garantietermijn naar de fabriek teruggestuurd zijn. Slim. De meeste nieuwe abonnees zullen niet klagen. We zijn immers opgevoed met de gedachte dat we een gegeven paard niet in de bek mogen kijken. Bij de degenen die wel klagen is het niet het "verzendhuis", maar de krant die een slechte naam krijgt. (Ik kan mee voorstellen dat het een reden is om het abonnement stop te zetten.)
Overigens niets dan lof voor de abonnementenservice van Het Parool. Ik ben zeer prettig een beleefd te woord gestaan. Maar ik zou weleens willen weten wie of wat er achter dit anonieme "verzendhuis" steekt.

Vitolina

Vandaag tablet eindelijk ontvangen. Heeft wat lang geduurd. Voor de rest heb ik geen aanmerkingen. Het is een budgettablet. [b]Nieuw.[b][/b][/b]Werkt goed. Is dus niet refurbished, zoals ik vreesde.

ct de heij

gisteren ook de tablet eindelijk ontvangen.
chris de heij

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sjoegel schreef:Ik denk dus dat die gewoon niet komt. Het klinkt ook te mooi om waar te zijn en vaak is het dat dan ook.
Wat is er te mooi om waard te zijn? Zo gek is het niet dat bedrijven tablets cadeau geven om nieuwe klanten te werven.

Gesloten