LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement Sportweek

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ker

Abonnement Sportweek

Ongelezen bericht door ker »

Ik dacht een abonnement voor 10 weken op het weekblad Sportweek afgesloten te hebben, niets meer en niets minder. Een aflopend abonnement dus. Wat blijkt ? Een 10 weeks abonnement moet je zes (!) weken tevoren opzeggen. Doe je dat niet dan verlengt Zester het abonnement automatisch met een half jaar ! Een schandalige manier om geld binnen te halen. Voor mij nooit meer een abonnement van Zester/Sportweek. Wie heeft soortgelijke ervaringen en wat doe je hieraan ?

stofzuigertje

Re: Abonnement Sportweek

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heeft U een bon waar U zich mee aangemeld heeft nog of de voorwaarden die hier bij zaten, of was in het tijdschrift de 6 weken leesbaar en duidelijk?

Als het 10 weken vrijblijvend proef was gelden de voorwaarden in tijdschift zelf niet, maar waar heeft U 10 weken terug voor getekend?

ker

Ongelezen bericht door ker »

Dank voor je reactie. Ik heb me via een digitale nieuwsbrief van Sportweek geabonneerd voor 10 weken. Later bleek in een welkomstbrief (mail) te staan dat het tot wederopzegging is afgesloten. Maar eigenlijk vind ik het te gek dat je een abonnement voor 10 weken afsluit en je uiterlijk binnen 6 weken moet opzeggen. Je kunt dan nog geen oordeel hebben over het magazine.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Heel spijtig voor u, maar dit is u dus duidelijk bericht.
U kunt nu niet meer van het abonnement af.
Wel kunt u, nu u het nog vers in uw geheugen heeft, alvast opzeggen voor de volgende periode.
Wel schriftelijk doen!

Gesloten