LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement tijdschrift

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
golda
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2005 18:22

abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door golda »

Kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit:

Paar maanden geleden heb ik een kaart opgestuurd voor een aanbieding van de Cosmopolitan.
Een aantal nummers voor 10euro.
Gister kreeg ik ineens van SANOMA een acceptgirokaart in de bus van 50euro voor een abonnement voor komend jaar voor de Cosmopolitan.
Dat wil ik dus niet.
Na telefonisch kontakt met Sanoma zeggen ze dat ik er nu voor een heel jaar aan vast zit!!

HELP Ik ben echt ten einde raad!!! En heel erg kwaad!!!

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Jan1 »

Voorwaarden:
De aanbieding geldt zolang de voorraad strekt. Dit aanbod geldt alleen als je het afgelopen jaar geen abonnement op Cosmopolitan hebt gehad. Prijswijzigingen voorbehouden. Dit abonnement geldt tot wederopzegging.

Mogelijk zijn de voorwaarden U ontgaan, zodat U niet tijdig hebt opgezegd. Voor de volledigheid zeg alsnog op, anders zit u er na een jaar weer een jaar aan vast.

Boelens
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:05

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Boelens »

Ik heb een kaart opgestuurt voor het blad computeridee voor 10 nummers en 15 euro.
Ik heb mooi opgezegd en op tijd. Ik kreeg bericht dat ze de resterende nummers nog zouden sturen en dus dacht ik mooi zo.

Nee hoor ik kreeg later een herinnering om mijn nieuwe abonnement te betalen, en heb gereageert schriftelijk. Ze gaven geen reactie bij SANOMA UITGEVERS.

nu kreeg ik tweede herinnering en heb dus schriftelijk gereageert en ook via de website zester .

Ik stuur de volhgende keer als men niet reageert alles gewoon retour onbestelbaar.

Ikheb dat abonnement voor tien nummers gehad en op tijd oop gezegd en er waren geen verder voorwaarden.

Dus ik wacht gewoon af en ik reageer gewoon ook niet op hun.
Ik laat me niet komanderen door hun.

Ik sta in mijn recht.

golda
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2005 18:22

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door golda »

Ik laat me dus ook niet gek maken door die oplichters.
Ze kunnnen mij 12 nummers toesturen maar ik betaal geen cent.
Die acceptgiro van 50 euro stuur ik nu met een groot zwart kruis erdoorheen terug naar hun!

Boelens
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:05

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Boelens »

Nee Golda je moet alles wat je krijgt gewoon terug sturen met de vermelding vn onbestelbaar en dus retour op de bus doen.

Dat doe ik ook en we zien wel wat er gebeurt.

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door -margriet- »

hmmm tja, dat heeft niet zóveel nut hoor... nu gaat het maar om een klein bedrag, maar als je aan de incasso en deurwaarder komt (over een flinke tijd),

checken ze je na bij de burgelijke stand. Sta je dan geregistreerd op je huidige adres..... tja :?

Dus.. het beste is in zo'n geval: Schrijf een brief en het liefst aangetekend!

Vraag naar de voorwaarden (waaraan je al dan niet hebt voldaan) en waar je die had kunnen vinden bij de betreffende aanbieding.

Vraag daarnaast om énige coulance, omdat je dus die aanvullende voorwaarde niet kon vinden/niet goed heb begrepen enz.

Wie weet doen ze het! :)

Als ook zo'n proefabonnement automatisch overgaat "Tot wederopzegging"... en het wás leesbaar (kleine lettertjes) tja, dan sta je niet zo sterk. Dus wellicht helpt dat.

Weglopen voor dit soort dingen werkt meestal niet (en uiteindelijk alleen maar tégen je!)

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Jan1 »

Boelens


Geplaatst op 16 Dec 2005 20:18 door Boelens
Ik heb een kaart opgestuurt voor het blad computeridee voor 10 nummers en 15 euro.

Dit is het welkomstgeschenk, door de bon in te vullen wordt u abonnee van dat blad. Volgens mij geldt Uw opzegging vanaf een jaar na ontvangst van het 10 de nummer van Uw welkomsgeschenk.

Boelens
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:05

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Boelens »

Dat zegt U, maar toen ik de bon las staond dat er niet op en alleen maar een 10 nummers voor 15 euro zonder verplichting om lid te blijven.
Dus gewoon op gezegd want er waren geen voorwaarden aan verbonden zoals ik al duidelijk maakte.

Dus ik ben geen lid en dat krijgen ze niet voor elkaar ook.

Er staat niks vermeld op de bon, wat ze ook beweren.

gewoon geen voorwaarden om lid te blijven. En ikheb op ijd opgezegd en zelfs een karte met bevestiging erop.

Dus ze komen maar.

A

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: abonnement tijdschrift

Ongelezen bericht door Jan1 »

Nee hoor, U hebt gelijk, U bent geen lid. Maar U hebt wel getekend voor een jaar abonnement, dus u bent nu abonnee.

Gesloten