LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement zondag krant Telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
reijerse
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2009 13:40

Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door reijerse »

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mijn abonnement op de zondagkrant van de telegraaf niet op kan zeggen. Ik zit vast aan het abonnement tot 1 februari 2010 terwijl de telegraaf het abonnement per 20 december wijzigt en laat vervallen.
Ik heb een zondagkrant omdat ik in de gelegenheid ben door mijn werk de weekkrant te lezen.
Het is toch niet zo dat de telegraaf zomaar kan beslissen over mijn abonnement en dat ik dan maar moet betalen voor iets wat ik niet krijg. Zij veranderen in mijn nadeel en ik vraag daar niet om.
Graag meningen hierover en oplossingen.
Geld opzeggen per maand ook voor de telegraaf als je een kwartaal abonnement hebt wat overigens ook door de telegraaf is opgedrongen anders kon je geen abonnement op de zondagkrant nemen!!!! ook zoiets vreemds destijds!!!
Laatst gewijzigd door reijerse op 18 okt 2009 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze niet leveren wat U wilde kunt U pas het vooruit betaalde terug krijgen....

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Per 1 januari bestaat de Zondagse editie van de Telegraaf niet meer, dus het lijkt me sowieso sterk dat ze je gaan houden aan een abonnement dat tot 1 februari komend jaar doorloopt.

Je kan immers niet zijn geabonneerd op iets dat niet (meer) bestaat.

Barnhoorn
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 apr 2005 21:34

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door Barnhoorn »

ook wij willen van ons abonnement af omdat de telegraaf de voorwaarden verandert. Ons abonnement loopt tot februari, maar wij hadden een abonnement voor 7 dagen en niet voor 6. Volgens mij moet de telegraaf akkoord gaan met onze opzegging, daar zij niet meer bieden waarvoor dit abonnement is aangegaan. Zij kunnen dan wel zeggen dat alles in de kranten van de andere dagen zit, maar ik zit niet te wachten op nog meer reut bij de krant, maar gewoon een krant voor elke dag, met het nieuws voor elke dag.
Wij laten het hier dus ook niet bij zitten.

reijerse
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2009 13:40

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door reijerse »

Wij hebben de stichting de ombudsman gebeld en die hebben gezegd dat we direct een brief moesten zenden aan de Telegraaf met de regel:<< dat we gebruikmaken van het recht door hun verandering het abonnement op te zeggen<<
Verder is het afwachten.

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door witte angora »

Geld opzeggen per maand ook voor de telegraaf als je een kwartaal abonnement hebt wat overigens ook door de telegraaf is opgedrongen anders kon je geen abonnement op de zondagkrant nemen!!!! ook zoiets vreemds destijds!!!
Ik heb een zondagkrant omdat ik in de gelegenheid ben door mijn werk de weekkrant te lezen.
Ik begrijp het niet helemaal heb je nu wel of geen abonnement op de weekkrant? Ik ben niet op de hoogte van acties of wat dan ook van de Telegraaf, maar het lijkt me niet zo vreemd als je geen abonnement op alleen de zondagkrant kunt nemen. Je kunt ook geen abonnement alleen op de maandagkrant nemen omdat daar een sportbijlage bij zit volgens mij. Dus waarom wel alleen op de Zondagkrant?

Wat het opzeggen betreft: Bij verzekeringen is het zo dat bij aanpassen van de premie of voorwaarden in het nadeel van de klant de klant de verzekering mag opzeggen per ingangsdatum van de wijziging. Het lijkt mij logisch dat het bij een krantenabonnement precies zo geldt.

reijerse
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2009 13:40

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door reijerse »

We hebben een weekeind abonnement dat betekent dat we straks de krant ook krijgen op vrijdag en maandag.
Maaaaaaaaaaaaaaaaar we lezen de krant ook al door de week omdat we daar op het werk de gelegenheid voor hebben vandaar dat we een weekeind abonnement genomen hebben en dan speciaal voor de zondagkrant.
Het is een but probleem maar we gaat tot het gaatje!!!

kuklos
Berichten: 10137
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door kuklos »

@reijerse, je hebt je verhaal nogal veranderd. Eerst stelde je een abonnement op de zondagskrant, wat nu ineens een weekend abonnement is geworden. Zelf ben ik abonnee bij de Telegraaf en heb een brief gekregen dat de zondagskrant stopt. Maar bij mijn weten is de prijs voor een zesdaags abonnement gelijk een aan zevendaags abonnement.
Zolang de Telegraaf stelt dat het weekend abonnement blijft (dus nu alleen de zaterdag) heb je weinig poot om op te staan. Jouw abonnement houdt niet op, het wijzigt, tenminste, als de Telegraaf het weekend abonnement duurder heeft gemaakt met invoering van de zondagskrant. Hebben ze dat niet gedaan dan heb je ook geen zaak. Je betaalt dan immers net zo veel als toen er nog geen zondagskrant was.

reijerse
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2009 13:40

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door reijerse »

Sorry kuklos maar je leest het verkeerd we hebben een weekeind abonnement moeten nemen omdat we de zondagkrant wilde hebben.
Nu zitten we dan toch met een probleem??
Snappen we het nu een beetje??

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door witte angora »

Sorry kuklos maar je leest het verkeerd we hebben een weekeind abonnement moeten nemen omdat we de zondagkrant wilde hebben.
Nu zitten we dan toch met een probleem??
Snappen we het nu een beetje??
Nou het was je eigen keuze om een weekendabonnement te nemen terwijl het alleen om de zondagkrant ging. Wat je reden ook was om een weekendabonnement te nemen: je hebt een overeenkomst afgesloten en jouw reden om juist die overeenkomst af te sluiten is voor de zakelijke/juridische/whatever kant niet relevant. Dat jouw persoonlijke reden voor het afsluiten van een weekendabonnement niet meer van toepassing is maakt de overeenkomst met betrekking tot dat abonnement nog niet ongeldig.

En eerlijk gezegd vind ik ook dit een beetje een vreemd verhaal want:

Je leest de krant door de week op het werk.
Je neemt een abonnement om de zondagkrant te kunnen lezen.
Waarom wil je dan geen zaterdagkrant?

Ik vind je verhaal erg vaag en snap eigenlijk niet goed wat je nou wil. Tenzij je op je werk op maandag de zaterdagkrant nog leest. Dan snap ik het wel, dan ben je gewoon een vrekkerige krent die voor twee centen vooraan wil zitten. Want eerlijk is eerlijk: als je pas op maandag de zaterdagkrant leest loop je wel weer twee dagen achter he.

Dus ik denk dat ik jouw probleem volkomen snap. :mrgreen:

reijerse
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2009 13:40

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door reijerse »

Witte angora goed lezen we hebben een weekendabonnement daar hoort de zaterdag krant ook bij jaja!!
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuus we krijgen de zondagkrant niet meer!!!!
ja??
We lezen van maandag tot en met vrijdag de krant op het werk
En in het weekeind de zaterdag en de zondagkrant maaaaaaaaaaaar de zondagkrant stopt duuuuuus hebben we niets meer aan het abonnement omdat vrijdag en maandag alles van zondag in de krant staat dan gaat het toch dubbel op
Kijk en dat veranderen wij niet maar de telegraaf ja snappen we het nu wel??

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Niet zo lelijk doen Reijerse.
Telegraaf is nou eenmaal de Story/Privé ( :mrgreen: ) onder de kranten en daar is de service ook naar.
Enne, de krant lezen in de baas zijn tijd :shock: foei.
:roll:

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door witte angora »

ja maar jij leest duuuuuuuuuuuuuuuuus ook niet want mijn vraag is:

als je de kranten van maandag tot en met vrijdag leest, en ook de zondagkrant, waarom wil je dan de zaterdagkrant niet lezen? Waarom heb je niks aan een abonnement op alleen de zaterdagkrant?

Je wil toch van dat zaterdagabonnement af? En je was toch kwaad dat je een weekendabonnement moest nemen en dat je geen abonnement op de zondagkrant alleen kon nemen?

ik denk gezien je reactie dat ik toch wel de spijker op de kop sloeg, en dat je de zaterdagkrant op maandag op je werk leest of niet dan. Dus dan lees je twee dagen oud nieuws, maar dat vind je niet erg, want dat bespaart weer geld of niet dan. Maar dat wil je zeker niet toegeven.

:mrgreen:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Zeg witte Angora, jij bent ook erg wakker op dit tijdstip :wink:
Even op topic, vind het veel gezeur, weinig wol :mrgreen:
Gewoon abo opzeggen, telegraaf zorgt er wel voor dat het oke komt en volgens mij heeft to het maar over een maandje, zijn ergere dingen om je druk over te maken, alles is onrechtvaardig tegenwoordig nietwaar.
(haalde trouwens de zondagskrant gezellig bij het tankstation tijdens het wandelingetje met de hond :D ) Op zondag, dat dan wel natuurlijk...

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt helpend handje, het gaat ook nergens over, want dat abonnemen op die zaterdagkrant loopt nog maar een paar weken door in januari, dus wat kost dat nou.

Juist daarom ben ik een beetje sarcastisch naar topicstarter, want ik blijf erbij dat het een vrekkig kereltje is dat voor twee centen vooraan wil zitten. :P

En het is wel laat al ja. Dus voor straks: welterusten. :)

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Slaap lekker, ben helaas allergies voor angora, iemand daar een tip voor, heeft dit topic toch nog nut :mrgreen:
(wordt altijd een beetje vals na middernacht :D )

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik borstel die kat van mij regelmatig (een turks angora, schat van een beest)

En verder regelmatig stofzuigen he. De boel goed schoonhouden. Meer kun je niet doen, denk ik. Helaas.

Overigens: die kat van mij vind het prachtig om met papierpropjes te spelen. Ik meen dat een zeker iemand op het forum hier in januari met een paar zaterdagkranten omhoog zit? Is Ts van zijn kranten af en mijn kat heeft weer vele uren speelplezier. :wink:

Sja ik kan soms ook wel een beetje :twisted: zijn

kuklos
Berichten: 10137
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door kuklos »

@reijerse, dit was jouw eerste bericht:
(vetgedrukt van mij)
ik mijn abonnement op de zondagkrant van de telegraaf niet op kan zeggen.
Later blijk je een weekend abonnement te hebben. Maar op vragen van mij aangaande de prijs van een weekendabonnement met zondagkrant tegenover die van een weekedabonnement zoals voorheen zonder zondagkrant ga je niet in. En ook al niet op de vraag van witte angora aangaande wanneer dan wel waarom de zaterdagkrant voor jou niet van belang is. Maar wel lezen we het allemaal verkeerd.
Succes verder zo kunnen en willen we je ook niet helpen. Kom eerst met een duidelijk verhaal en antwoorden op onze vragen, en dan geen "jij leest niet goed" meer, dan kunnen we het nogmaals proberen.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Mega interessante discussie :mrgreen:
Maar ja, beetje dollen moet kunnen. Wens jullie een goede nacht.
Hoop wel dat de krant die ik niet heb morgen op tijd is :oops:
Leve internet :D

En, Angora, heb een terrier die katten rauw lust (van een afstandje 8) lag in een deuk om je papierpropjesverhaal :D )

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Abonnement zondag krant Telegraaf

Ongelezen bericht door helpendhandje »


Gesloten