LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AD Oliebollentest 2011: slechte informatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
heuvel4

AD Oliebollentest 2011: slechte informatie

Ongelezen bericht door heuvel4 »

Of de OliebollenBakker “ maakt er een potje van “ ….
….of de Oliebollentest van het AD geeft verkeerde en slechte informatie.
Gistereren(vrijdag) oliebollen gekocht bij de kraam in Ouderkerk ad Amstel.
Volgens het AD een 8 in de test-uitslag 2011.
Maar wat waren die oliebollen SLECHT: vreselijk taai (je moet echt langdurig kauwen), na een bol krijg je een vol gevoel (voorlopig heb je geen zin om er nog een te nemen) en je krijgt het de eerste twee uren een beetje zuur (vanuit de maag). We hebben deze oliebollen maar weggegooid in de container.
Vandaag (zaterdag) oliebollen gekocht bij onze plaatselijk bakker.
Wat zijn die oliebollen lekker. Prima !

MAXIEM

Re: AD Oliebollentest 2011: slechte informatie

Ongelezen bericht door MAXIEM »

heuvel4

Mijn ervaring is navenant. Op 12 december 4 krentebollen gekocht om te testen. Ze waren nog warm en in de kraam gebakken. Gisteren even een natest gedaan bij dezelfde kraam. Ik zag het al toen ik voor de kraam stond. Egaal donkere mooie ronde bollen. Rechtstreeks vanaf de lopende band. Ik heb er gelukkig maar 2 gekocht. Ze waren niet te vreten, maar dat zal hen een zorg zijn. Vanochtend stond er vrolijk in de regen een sliert kopers van pakweg 10 meter.

Maxiem.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Is zo`n test niet ook een momentopname?

Vanmorgen stond bij de kraam in Heerhugowaard (het Economisch Delict) ook een redelijke hoeveelheid mensen...
En dat terwijl er recht tegenover een echte bakker was, die ze ook verkocht (erg lekker!) en ietsje verder een Vomar met verse oliebollen...

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Nee hoor, ik was vanochtend nog even in de BiB en de mensen daar klaagden ook steen en been. Bovendien: als er honderden koude donkere mooie ronde bollen liggen dan komen die rechtstreeks van de lopende band. Tenzij jij jezelf ook voor de gek wilt houden.

Maxiem.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Iedereen heeft een andere smaak, wat de 1 lekker vindt, vindt de ander vies.

Ik geloof niet in die testen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:Iedereen heeft een andere smaak, wat de 1 lekker vindt, vindt de ander vies.

Ik geloof er ook niet in, wat voor de ene persoon lekker is dat is voor de ander persoon vies.

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

ik ben het met siske en choc eens ,van de week gingen ze op tv langs waar de slechste oliebol vandaan kwam en iedereen vond ze heerlijk !!

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

seconds-out schreef:Denk dat de winnaar uit Rotterdam wel heel blij zal zijn dat NIET iedereen waarde hecht aan de oliebollentest :arrow: Anders waren de rijen NOG langer geweest.. :lol:

Prettig uiteinde en een goed 2012 gewenst.
De oliebollen van Richard Visser waren heerlijk, ik heb er vrijdag enkele op. Maar op de 31ste heb ik oliebollen van de Bijenkorf op, en die waren eigenlijk ook prima (wel een ander recept, want de bollen van de Bijenkorf hadden een meer cake-achtige binnenkant, maar prima te eten). Volgens mij is het ook zo, zoveel mensen zoveel smaken. Wat de één heerlijk vindt, vindt de ander maar matig, en andersom.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:Iedereen heeft een andere smaak, wat de 1 lekker vindt, vindt de ander vies.

Klopt deels. Maar een goede oliebol is gaar en niet gortdroog. Daar kan je toch niet over van mening verschillen lijkt me.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

manondoris schreef:ik ben het met siske en choc eens ,van de week gingen ze op tv langs waar de slechste oliebol vandaan kwam en iedereen vond ze heerlijk !!
Hoe betrouwbaar en representatief was dat item op televisie? Het is immers hartstikke leuk (en goed voor de kijkcijfers) om iets in scène te zetten om de concurrentie (in dit geval het AD) zwart te maken....

Gesloten