LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afmelden blokkernieuws brief!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lea de jong

afmelden blokkernieuws brief!

Ongelezen bericht door lea de jong »

Het afmelden van de nieuws brief van Blokker!

Dat schijnt een groot probleem te zijn voor Blokker.
Ik ben al zeker meer dan 8 maanden bezig ,afmelden,stuur ze iedere keer weer een e-mail .tnv. Mevr, Kim Granneman.En ja hoor dan krijg je weer antwoord van haar , het is naar de internet afdeling gestuurd.
Wat een klantvriendelijk bedrijf! :mrgreen:

jor

Re: afmelden blokkernieuws brief!

Ongelezen bericht door jor »

Er zijn meer bedrijven die het uitschrijven van een nieuwsbrief heel moeilijk maken, je klikt dan bv op ''uitschrijven'' en daar worden nog eens vragen gesteld enz.Soms lukt het ook gewoon niet.
Ik stuur dan gelijk een email naar spamklacht.nl +een bcc hiervan naar het bedrijf waarvan ik de nieuwsbrief kwijt wil.
https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/
Moet je opletten hoe snel het ineens wel in orde is :wink:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het kan zijn dat verzenden en de lijst op verschillende plaatsen word bij gehouden, dus 1 of 2 weken later zou kunnen bij sommige bedrijven die dit soort reclame vaak uitbesteden aan reclame bureau.

Ook goed kijken wat je kreeg na klikken op de link,
meestal staat dat U is afgemeld maar soms moet je handmatig je mail adres invoeren.

jor

Ik heb het gehad bij de nieuwsbrief van Heineken, wat ik ook deed ik kwam er niet af en tot overmaat van ramp moest er ineens een wachtwoord wat ik jaren daarvoor gekregen scheen te hebben worden ingevoerd.Uiteindelijk heb ik naar Heineken gebeld en toen die ook hun belofte niet na kwamen( de nieuwsbrief bleef komen ) een klacht ingediend bij spamklacht.nl en daarvan een kopie naar Heineken gezonden. Binnen 24 uur was ik van de nieuwsbrief af en kreeg ik een excuus voor het trage verloop. Ook zou men de afmeld-procedure aanpassen.Je meld je snel aan en je zou je altijd ook weer net zo snel af moeten kunnen melden zonder dat daar barrières voor opgeworpen worden.

jor

vogels schreef:Zojuist even geprobeerd, de afmeld link werkt prima. Ik ben binnen 5 seconden uitgeschreven. Probleem zit dus bij de vragensteller.
Kan in dit geval bij vragensteller leggen maar op dit moment weet je dat nog helemaal niet zeker. Als er geen nieuwsbrief meer binnenkomt weet je dat pas. In mijn geval had ik 2 nieuwsbrieven opgezegd waarvan beide opzeggen gelukt stond maar 1 tot op de dag van vandaag nog steeds ontvang.

jor

Kon je best eens gelijk in hebben :wink: Toch is het een punt van ergernis voor vele ( in ieder geval van mij ) dat afmelden soms moeilijker word gemaakt dan aanmelden. De goede niet te na gesproken want ik heb ook een tiental nieuwsbrieven probleemloos afgezegd.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik heb hetzelfde probleem gehad met BonPrix.
Die nieuwsbrief blééf maar komen, ben een half jaar bezig geweest om me af te melden.
Bellen, mailen en op de link in de nieuwsbrief klikken hielpen niet.
Ik sla de link van Jor direct op bij 'mijn favorieten', dan kan ik in het vervolg ten minste actie ondernemen.
Bedankt Jor!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb de link van jor ook in mijn favorieten gezet.

Bedankt voor de tip, jor! :D

Gesloten