LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH Runderbraadworst

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
atoe

AH Runderbraadworst

Ongelezen bericht door atoe »

BELACHELIJK van AH:

Een korte historie: sedert jaren koop ik bij de AH de overheerlijke runderbraadworsten en dacht dat het altijd een volledig rundvleesproduct was, immers er stonden geen op ingredienten vermeld afkomstig van een ander dier en het wordt gereclameerd als rundvleesproduct.. Nu ben ik er achter gekomen dat het "omhulsel" een varkensdarm betreft maar dit staat niet vermeld waar dan ook op de verpakking of ingredeientendeclaratie. In ieder geval AH hiermee geconfronteerd (3 wkn geleden) en krijg nu bericht dat zij altijd voldaan hebben aan de voedsel,- en warenwet, oftwel doen alsof er niets aan de hand is of geweest is ooit. Ik snel mezelf naar de AH en zie nu keurig staan op de verpakking "Runderbraadworst, in varkensdarm". Erg tricky en AH is heel klantonvriendelijk in deze, denk bijv aan mensen met een allergie tegen varkensvlees, of mensen die uit hun principe geen varkensvlees eten.
OPROEP:
In ieder geval ben ik op zoek naar mensen die nog in hun diepvriesje ergens een complete verpakking AH Runderbraadworst hebben (huismerk of Greenfield) met de oude ingredientendeclaratie. Daar waar dus niets vermeld wordt over varkensdarm. Indien je deze hebt en kunt missen wil ik deze graag van je overnemen. Ik ben te bereiken via email op : [email protected].

Thx !!

oorth032

Re: AH Runderbraadworst

Ongelezen bericht door oorth032 »

Ik vind dat je gelijk hebt, maar om het zo hoog op te gaan spelen vind ik niet nodig. :roll:
Ik denk dat je dan ieder produkt onder de loep moet gaan nemen en ook dan op de (oosterse)markten moet gaan neuzen, want daar sluit de warenwet zeker een oogje voor dicht! :wink:

atoe

Re: AH Runderbraadworst

Ongelezen bericht door atoe »

Je hebt 100% gelijk. Als professioneel hoog aangeschreven grossier mag je in ieder geval een aangepaste kwaliteit, openheid en vooral eerlijkheid verwachten dan de bazaars en andere (oosterse)martkten. En daar gaat het nu om: klantverwachting en kwaliteit van een grossier als AH is een wederzijdig iets: je pretendeert kwaliteit en als klant verwacht je dat ook. Nu is het dat AH doet "alsof hun neus bloedt" en uitgerekend dat is nu zo jammer. Wees dan ook professioneel in je openheid en geef je hiaten in kwaliteit dan ook toe.

Gesloten