LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] albert hein bezorging bij ouderen
albert hein bezorging bij ouderen
Ik kwam net thuis en trof mijn benedenbuurman beneden bij de voordeur van ons gebouw.
Deze mijnheer is behoorlijk in de 90 en zeer moeilijk ter been.
Buiten op de stoep lagen zijn boodschappen, enkele boodschappen had hij in het mandje van zijn rollator gedaan en moest daarmee naar binnen de lift in naar zijn appartement en dan weer terug naar beneden, wellicht 3/4 keer voordat hij zijn boodschappen boven had.
De bezorger van Albert Hein ,Heerlen was net begonnen aan zijn loopje naar de bestelauto onder het motto: Dit is het dan, wij mogen niet meer naar boven tot aan het appartement. Op mijn vraag of hij het normaal vond om iemand van in de 90 zo met zijn boodschappen zo achter te laten trok hij zijn schouders eens op. Dit was het voor hem.
Ik heb die mijnheer uiteraard geholpen met zijn boodschappen en hem geadviseerd Albert Hein niet meer in te schakelen maar voortaan boodschappen te bestellen bij de Plus, van Weerden Poelmanstraat, Heerlen fie zijn boodschappen gaag bij hem bij zijn appartement afleveren.
Deze mijnheer is behoorlijk in de 90 en zeer moeilijk ter been.
Buiten op de stoep lagen zijn boodschappen, enkele boodschappen had hij in het mandje van zijn rollator gedaan en moest daarmee naar binnen de lift in naar zijn appartement en dan weer terug naar beneden, wellicht 3/4 keer voordat hij zijn boodschappen boven had.
De bezorger van Albert Hein ,Heerlen was net begonnen aan zijn loopje naar de bestelauto onder het motto: Dit is het dan, wij mogen niet meer naar boven tot aan het appartement. Op mijn vraag of hij het normaal vond om iemand van in de 90 zo met zijn boodschappen zo achter te laten trok hij zijn schouders eens op. Dit was het voor hem.
Ik heb die mijnheer uiteraard geholpen met zijn boodschappen en hem geadviseerd Albert Hein niet meer in te schakelen maar voortaan boodschappen te bestellen bij de Plus, van Weerden Poelmanstraat, Heerlen fie zijn boodschappen gaag bij hem bij zijn appartement afleveren.
-
Re: albert hein bezorging bij ouderen
Is dit reclame voor de plus of lijkt dat maar zo?
tttlocke
vindt dit leuk
-
Ook de Plus bezorgd niet tot in de keuken. Geen enkele bezorger mag meer over de drempel komen. Niet alleen bij ouderen, maar bij iedereen.
U kunt aan buurman ook vragen of hij zijn boodschappen op een briefje schrijft en dat u ze even voor hem haalt. Wel zo makkelijk voor hem.
AH bezorgt gewoon bij de eigen voordeur. Dus of het is een onzinverhaal of de buurman heeft een ronduit waardeloze bezorger getroffen, want een dergelijke bezorging is zeker niet zoals het hoort.
-
Ik zou maar eens bij Appie klagen want dat lijkt mij niet normaal. Pak Twitter en niet mail want dan antwoorden ze veel sneller of klachtenkompas als u het graag formeel doet.
-
Zeker klagen bij Appie, dit kan ook echt niet.
Je hoeft niet naar een andere supermarkt, AH moet zijn beleid stringent toepassen en de medewerker op het matje roepen en instrueren dat de boodschappen tót de voordeur gebracht móeten worden.
Je hoeft niet naar een andere supermarkt, AH moet zijn beleid stringent toepassen en de medewerker op het matje roepen en instrueren dat de boodschappen tót de voordeur gebracht móeten worden.
tttlocke
vindt dit leuk
-