LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] algemeen dagblad, slechte service eb bezorging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bchris

algemeen dagblad, slechte service eb bezorging

Ongelezen bericht door bchris »

Ben jaren :shock: lang abonnee van het AD, sinds ongeveer een jaar is de bezorging en service zeer slecht. 2e halfjaar 2010 en in deze maanden van 2011 krant diverse malen niet bezorgd, ook nabezorging liet te wensen over. Trouwens het is een ochtendblad en als je dan tot 3 uur middags moet wachten of nabezorging heeft plaatsgevonden, dan is echt de lol er af. Je kunt deze krant om een klacht in te dienen niet bereiken op een normale manier, d.w.z. per email, bellen is mogelijk, voor eigen rekening natuurlijk. éénmaal gedaan, zou teruggebeld worden, nooit gebeurd.
Heb me dan ook bedankt voor deze krant, bevestiging gekregen, dat het laatste ex. in deze periode op 29 april (vandaag) dus bezorgd zou worden, niet dus. Ben van plan hun een nota te sturen. Zal het AD ook berichten, dat ik van mijn ergenissenover hun service RADAR heb ingelicht. Nog meer mensen met slechte ervaring ? Met vriendelijke groet, CHRIS

henk2304

Re: algemeen dagblad, slechte service eb bezorging

Ongelezen bericht door henk2304 »

Hallo Chris, ik las je verhaal en het komt me heel bekend voor.
Sinds vorig jaar heb ik al problemen met de bezorging, komt of te laat, nabezorging komt niet. Of krant komt te laat en wordt nog nabezorgd.....dus dan 2 maal.
Heb hier elke maal een melding van gemaakt, moet nu naar de 50 gaan zo ongeveer, ben een paar maal teruggebeld door het ALGEMEEN DAGBLAD, mooie verhalen, zij zullen de vinger aan de pols houden wat de bezorging betreft, en bij volgende klachten maatregelen nemen tegen de bezorger [ MAART 2010], vandaag 14-05-2011 weer geen krant en niet nabezorgd, zoals woensdag en vrijdag, dus 13 en 11 mei te laat bezorgd.......
Klachten van buiten de randstad worden totaal niet serieus genomen door het ALGEMEEN DAGBLAD is mijn idee, tja ik betaal mijn abonnement, en alles wat ik wil is mijn krant bezorgd voor 07.00 uur.....daar betaal ik ook voor!~
En als ik dan lees dat de eigenaar vindt dat kranten hier te goedkoop zijn, denk ik zorg eerst voor een goed distributienetwerk, en luister naar je abonnees, en je adverteerders.......want die zullen hier ook niet blij mee zijn!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De betrouwbaarste oplossing is de krant online lezen.

Bij mijn Volkskrant kan dat goedkoper, het is afhankelijk krant ¼ van prijs tot bij NRC ½ geld.
Dus goedkoper en eerder want ik lees regelmatig om 4.30 uur reeds online de gedrukte krant op Tablet PC met Android.
Die 7" Tablet PC of Ereaders zijn vanaf €79,- tot €200,- voor een Toshiba te koop dus snel terug te verdienen en ook op vakantie via gratis Wifi bij Mac Donalds of Benzine pomp te laden.

Helaas is U afhankelijk van plaatselijke bezorger en daarom koos ik omdat ik ook voor 7.00 uur te laat vond voor digitaal online downloaden.
Kijk eens hoe Uw krant online is en meestal kun je bij papier deze gratis online kijken.
Dus dankzij slechte bezorgers word het goedkoper.

remmus

Ongelezen bericht door remmus »

Precies hetzelfde hier. Sinds een maand wordt het Algemeen Dagblad tegen zevenen maar vaak ook erna bezorgd. Steeds bellen en dan wordt het zogenaamd serieus genomen als "ernstige klacht", maar er gebeurt niets. Een keer teruggebeld maar toen kreeg ik een soort kruisverhoor of de krant wel echt te laat bezorgd werd. Met andere woorden: het Algemeen Dagblad neemt je gewoon niet serieus en heeft zijn zaken slecht voor elkaar. Bij abonnees van andere krant gebeurt dit hooguit incidenteel.

Hij is nu weer te laat. Ik ga ze in gebreke stellen.

Gesloten