LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] allround thuiswerkcentrale nederaland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mensud Slijepcevic

Re: allround thuiswerkcentrale nederaland

Ongelezen bericht door Mensud Slijepcevic »

Ik heb twee keer facture gekregen over laatste aanmaning voor
bedrag van 59,25 euro.!!Het gat om abonnoment ?
Welke? Wat? Wie stat achter die bedrijf? Hoe kan de politie achter rug
komen ?Hoe lang duurt die spel?
Gisteren heb ik nog factur van Heutink advocaten uit Apeldoorn met de mededeling dat dit bedtag van 906 euro binnen zeven dagen moet betalen?
Die advocaten hebben goed memorandum over adres en telefoon.
Ik heb gebeld, maar dat is ok raar dat heb ik gesproken helemaal
met andere persoon, en niet met onder getekende persoon onder zakelijke brief!! Wat is nieuwe manier van deken mat advocaaten!!
Ik ben nu 55 jaar, zoek werk, heb ik twee kinderen op school,vrouw
werk plug dienst van 20 uur per week.
Morgen ga ik naar de POLITIE.
Enige nog advies van Politie, en verder mag nog in gevangenis!!
("ik ben allochtoon, en hoe kan nog verder trouwen voor autochtoon")
Groetjes Mensud[/b][/i]

Nass

Ongelezen bericht door Nass »

Hallo...

Ik heb het zelfde probleem als jullie.
Ik krijg al enkele maanden allemaal aceptgiro's binnen van hun over dat ik moet betalen omdat ik volgens hun lid ben :? ...
Afgelope Zaterdag heb ik een brief ontvangen van ze dat ik 906,32 moest gaan betalen binnen 1 week. Ik heb gelijk Maandag de rechtsbijstand gebelt, en die waren inmiddels als op de hoogte van heel dit oplichterij gedoe. Ik ben net naar de politie gedaan voor aangifte, alleen ze hebben een naam nodig van die gene die hier achter zit.
Maar iedereen met dit probleem : NEVER NOOIT BETALEN GELIJK NAAR DE POLITIE AANGIFTEN DOEN !!!!!
Ik hoop dat iemand mij wat meer informatie kan geven over dit bedrijf zodat de politie er werk van kan gaan maken :D

Groetjes

ElisabethP

Ongelezen bericht door ElisabethP »

Ik ben de zoveelste die door deze meneer lastig gevallen wordt; in maart ontving ik zijn laatste herinnering - voor mij de eerste kennismaking met dit louche figuur. Op zijn laatste herinnering heb ik telefonisch gereageerd (ingesproken op de voicemail), per mail gereageerd en per brief. Uiteraard, wat had ik anders kunnen verwachten, heeft Tjeerd Moester daar niet op gereageerd. Op 2 april ontving ik een brief van advocatenkantoor Heutink met een sommatie om te betalen. Natuurlijk ga ik niet betalen; in tegendeel ik heb Heutink uitgenodigd om de zaak vooral voor te laten komen; ik zie zijn dagvaarding met plezier tegemoet. Laat de kantonrechter zich hier maar over uitspreken. Ondertussen ga ik morgenmiddag wel aangifte doen van oplichterij. Maar waar ik vooral stevig van baal....de ergernis, de stress, de tijd die ik vrij moet maken om aangifte te doen.....en dat allemaal omdat een gehaaid mannetje wat net droog achter de oren is, maar ondertussen wel slim genoeg is om de boel op die manier op te lichten, van repliek te moeten dienen.

Enfin, kom maar op Tjeerd...ik zie je graag bij de kantonrechter....en ik heb toch ook wel stilletjes de hoop dat je binnenkort toch wel onderuit gehaald wordt door net zo'n oplichtertje als je zelf bent.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Binnenkort meer over de belangenvereniging die we aan het opstarten zijn.

Groetjes Lex :D :D :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... ;start=195

Hier zijn meer gedupeerden en staat wat meer info.

Gesloten