LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Always Happy loterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Famke 540

Always Happy loterij

Ongelezen bericht door Famke 540 »

Always happy is een loterij die je opbelt en een paar vragen stelt. Zoals welke land je zou kiezen om op vakantie te gaan. Of voor welke auto je zou kiezen. Abonnement is iets van bijna 50 euro per maand. Mooie verhalen waar een persoon al gauw zou intrappen. Je krijgt een bevestiging dat je vanaf de volgende maand gaat meedoen. Je kunt dan ook voor de 20 ste elke maand je abonnement annuleren. Telefonisch zijn ze alleen in de ochtend te bereiken. De email die je van hun krijgt kun je ook niet beantwoorden. En er is nog een e-mailadres die ook niet bestaat. Bij de KvK staan ze ook niet ingeschreven. Waarschijnlijk bestaat deze loterij net en als ze geld geint hebben zijn ze voor de consument verdwenen. Oplossing: ze hebben geen schriftelijke bevestiging ontvangen van de consument en schermen dat een bandopname waar een ja is gezegd rechtsgeldig is. Dit is dus niet zo deze info kun je vinden op consumentenwijzer. Je kunt het afgeschreven bedrag weer storneren dit is sinds een half jaar mogelijk. Geeft ook nooit je rekeningnummer omdat de banken niet alles kunnen controleren of er een machtiging is gegeven. Ik hoop dat met deze uitleg ik mensen heb kunnen bereiken die door dit bedrijf benaderd zijn.

NeoDutchio

Re: Always Happy loterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Famke 540 schreef:Always happy is een loterij die je opbelt en een paar vragen stelt. Zoals welke land je zou kiezen om op vakantie te gaan. Of voor welke auto je zou kiezen. Abonnement is iets van bijna 50 euro per maand. Mooie verhalen waar een persoon al gauw zou intrappen. Je krijgt een bevestiging dat je vanaf de volgende maand gaat meedoen. Je kunt dan ook voor de 20 ste elke maand je abonnement annuleren. Telefonisch zijn ze alleen in de ochtend te bereiken. De email die je van hun krijgt kun je ook niet beantwoorden. En er is nog een e-mailadres die ook niet bestaat. Bij de KvK staan ze ook niet ingeschreven. Waarschijnlijk bestaat deze loterij net en als ze geld geint hebben zijn ze voor de consument verdwenen. Oplossing: ze hebben geen schriftelijke bevestiging ontvangen van de consument en schermen dat een bandopname waar een ja is gezegd rechtsgeldig is. Dit is dus niet zo deze info kun je vinden op consumentenwijzer. Je kunt het afgeschreven bedrag weer storneren dit is sinds een half jaar mogelijk. Geeft ook nooit je rekeningnummer omdat de banken niet alles kunnen controleren of er een machtiging is gegeven. Ik hoop dat met deze uitleg ik mensen heb kunnen bereiken die door dit bedrijf benaderd zijn.
Nog beter is gewoon hier niet op ingaan. Verkopers aan de deur, per telefoon of die je 'toevallig' in de stad tegen komt werken voor hun salaris/provisie, niet om u kado's te geven.

Costnix

Ongelezen bericht door Costnix »

"Klik! Tuut, tuut, tuut!"

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:Ik heb soms weleens medelijden met al die erkopers aan de deur, telefonisch of in het winkelcentrum. Zeker als ik ze weer eens bot heb afgewezen. Ik bedoel dat het helemaal niet leuk is als iedereen direct zegt 'geen interees, geen tijd.'
Ieder beroep is een keuze...

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten