Lieve Antoinette.
Een prima programma wat eigenlijk meer op de tv zou moeten ten voordele van de consument maar ik heb wel een opmerking cq. irritatie.
Als je een interview houdt of de camera(autocue)inkijkt doe dat dan met het gezicht rechtgehouden en niet zo raar schuinkijkend. Lijkt net alsof je aan 1 kant minder gehoor hebt. Misschien is dat ook wel zo, maar komt toch vreemd over op de tv. Bekijk de laatste uitzending maar eens in het gesprek met die mevrouw van de SP.
Verder compimenten alom.
Groet
Jan Tieland.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antoinette zelf.
-
VioletPrue
Re: Antoinette zelf.
Dit is een grapje hoop ik?
Ze houdt haar hoofd scheef?!?
Hahaha sommige mensen letten werkelijk overalVioletPrue schreef:Dit is een grapje hoop ik?
op en storen zich daar ook nog aan.
-
trebelski
Jan, ik weet dat het koud is maar wil je verder van de Jagermeister/Jeneverfles afblijven!janlida schreef:Lieve Antoinette.
maar ik heb wel een opmerking cq. irritatie.
Als je een interview houdt of de camera(autocue)inkijkt doe dat dan met het gezicht rechtgehouden en niet zo raar schuinkijkend. Lijkt net alsof je aan 1 kant minder gehoor hebt.
Jan Tieland.
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken, pfffff....dit moet een grapje zijn. Maar, erg vermakelijk 
-
witte angora
irritatie