LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apothekers

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Wybe1

Apothekers

Ongelezen bericht door Wybe1 »

Het gaat over apothekers en het gaat over medicijnen. Maar onder welke rubriek het thuishoort...Ga naar www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen. Klik op een willekeurig geneesmiddel en bekijk de tekst helemaal onderaan. Dan lees je dit:
"Voor slechts 45 euro (inclusief BTW) ontvangt u binnen 5 werkdagen een deskundig antwoord op uw vraag. Een panel van apothekers zorgt voor een kwalitatief hoogwaardig en uitgebreid antwoord. Om dit goed te kunnen doen kan het zijn dat de apotheker u per e-mail nadere vragen stelt. Na het beantwoorden van de vraag door de apotheker ontvangt u van de Nederlandse Service Apotheek B.V. een nota per post. Uiteraard kunt u met uw vragen altijd gratis terecht bij uw eigen Service Apotheek. Met bijna 150 vestigingen in Nederland is er meestal een Service Apotheek dicht bij u in de buurt."
Ik heb de Service-apotheek gevraagd of ze niet goed wijs zijn of dat ze hopen dat hun klanten niet goed wijs zijn. Een deskundig antwoord op deze vraag zal mij dus 45 euro kosten.

hafever

Re: Apothekers

Ongelezen bericht door hafever »

beste Wybe, ooit er aan gedacht zelf bij je eigen apotheek langs te
gaan op een ''stil'' momentje?
Lijkt me toch goedkoper dan die € 45,=

Wybe1

Re: Apothekers

Ongelezen bericht door Wybe1 »

Welzeker heb ik daaraan gedacht. Elk mens zou daaraan moeten denken. En juist om die reden behoren de apothekers een dergelijke 'service' voor 45 euro überhaupt niet aan te bieden.

Gesloten