LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SAS Airlines: weigering inchecken

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Maximilian

SAS Airlines: weigering inchecken

Ongelezen bericht door Maximilian »

scannen0004.pdf
(738.91 KiB) 158 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Ik kwam met mijn kleinzoon van 8 die naar huis moest na een verblijf bij mij
hij vliegt dan onder begeleiding
ik kwam daar 35 min voor vertrek aan en de dames achter de incheckbalie zeiden dood leuk u bent te laat boek maar een andere vlucht hij kan niet meer
mee terwijl de dame die hem zou begeleiden er ook nog stond en dood leuk zij nu ben ik afgewerkt
na heel wat discussies kon ik vertrekken
Mijn Schoondochter uit stockholm kon nog net een andere vlucht boeken die s.avonds vertrok
Tot mijn afgrijzen zag ik dat een groep van 6 man 10 minuten voor vertrek vliegtuig wel nog mochten inchecken Ik heb
dit aan de orde gesteld bij de SAS maar ik krijg daar geen enkele reactie meer op
Hoe kan ik de SAS bewegen mij een uitleg te verschaffen Schiphol kan dat niet en stuurt mij iedere keer door naar de SAS
Ik heb gelukkig foto,s gemaakt van die late incheck dus ik kan het bewijzen dat die lui nog wel zelfs 10 minuten voor take off konden inchecken en het vliegtuig met 10 min vertraging vertrok

tttlocke

Re: SAS Airlines: weigering inchecken

Ongelezen bericht door tttlocke »

Niet zo'n fraaie teksten van u in het gescande document, waarin u toch min of meer dreigt de publiciteit te zoeken en met plezier vooruitkijkt naar de schade die dat voor de maatschappij met zich mee zal brengen.
Uit uw scan blijkt dat het overigens om 32 minuten voor vertrek gaat , En niet 35 minuten zoals u hier stelt. U zegt daar ook zelf 'Ik was te laat'.

Was u te laat? Zeg eens eerlijk, was u niet tenminste 30 minuten voor vertrek aanwezig? Kloppen de tijdstippen? Wat is de voorwaarde voor inchecken? Kunt u aantonen hoe laat u er was?
Daar moet u het zoeken als het gaat om genoegdoening. Het bevreemdt mij dat u dat niet doet. Het roept vragen op.
U moet het niet zoeken in uw beoordeling van het al dan niet later inchecken door anderen. U kunt niet beoordelen wat er daar aan de hand was. Dat u daarop inzet, doet vermoeden dat u inderdaad te laat was om nog in te kunnen checken.

Beetje kinderachtig om een presentje voor uw kleinkind te eisen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien of eigenlijk wel zeker hadden die anderen online ingecheckt.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Theotrucker schreef:Misschien of eigenlijk wel zeker hadden die anderen online ingecheckt.
En ongetwijfeld ook zonder ruimbagage.

Dat kind is overigens uw kleinzoon. En radar is geen schandpaal die bedrijven op afroep in een slecht daglicht gaat zetten. Een hoop dreigementen en eigenlijk wel lachwekkend. Denkt u echt indruk te maken met het dreigen van een televisieprogramma? Uw kleinzoon is 8, maar uw gedrag is van een lagere leeftijd.
Laatst gewijzigd door NeoDutchio op 17 mei 2018 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Voortaan maar gewoon online inchecken. Wel zo relaxt.... Ik geloof trouwens niet dat er mensen zijn die 10 minuten voor vertrek nog konden inchecken (heb je gevraagd voor welke vlucht ze gingen inchecken?). En als het al wel zou kunnen dan hebben ze het vliegtuig gemist. Het lukt je nooit om binnen 10 minuten van incheckbalie, door de security naar de gate te komen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Maximilian schreef:
scannen0004.pdf
Ik kwam met mijn kleinzoon van 8 die naar huis moest na een verblijf bij mij
hij vliegt dan onder begeleiding
ik kwam daar 35 min voor vertrek aan en de dames achter de incheckbalie zeiden dood leuk u bent te laat boek maar een andere vlucht hij kan niet meer
mee terwijl de dame die hem zou begeleiden er ook nog stond en dood leuk zij nu ben ik afgewerkt
na heel wat discussies kon ik vertrekken
Mijn Schoondochter uit stockholm kon nog net een andere vlucht boeken die s.avonds vertrok
Tot mijn afgrijzen zag ik dat een groep van 6 man 10 minuten voor vertrek vliegtuig wel nog mochten inchecken Ik heb
dit aan de orde gesteld bij de SAS maar ik krijg daar geen enkele reactie meer op
Hoe kan ik de SAS bewegen mij een uitleg te verschaffen Schiphol kan dat niet en stuurt mij iedere keer door naar de SAS
Ik heb gelukkig foto,s gemaakt van die late incheck dus ik kan het bewijzen dat die lui nog wel zelfs 10 minuten voor take off konden inchecken en het vliegtuig met 10 min vertraging vertrok
Waarom zou Radar hier op televisie aandacht aan moeten besteden? Ik snap de emotie best wel, dat is het punt niet. Die jongen moet naar zijn ouders, en ineens sta je daar met dat kind en je kunt geen kant op. Lijkt me toch behoorlijk stressvol, en dat proef ik ook wel uit de bijlage.

Maar ik denk toch dat SAS wel in zijn recht staat. Hoe dat op de latere vlucht met die 6 anderen zat weet ik ook niet. Dat kan een reden hebben die wij niet kennen, soms zijn dingen totaal anders dan wij ons inbeelden. Als je dan ook nog zo in de emotie zit snap ik best wel dat je er vraagtekens bij hebt. Maar dit is geen 'bewijs' voor wat dan ook, denk ik.

Het is nu eenmaal zo gelopen, terug draaien kun je het niet meer. Is het een optie om het verder te laten rusten?

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

NeoDutchio schreef:
Theotrucker schreef:Misschien of eigenlijk wel zeker hadden die anderen online ingecheckt.
En ongetwijfeld ook zonder ruimbagage.

Dat kind is overigens uw kleinzoon. En radar is geen schandpaal die bedrijven op afroep in een slecht daglicht gaat zetten. Een hoop dreigementen en eigenlijk wel lachwekkend. Denkt u echt indruk te maken met het dreigen van een televisieprogramma? Uw kleinzoon is 8, maar uw gedrag is van een lagere leeftijd.
wanneer ik een dergelijk schrijven zou ontvangen gaat er een kopie retour, met de tekst SUCCES! in blokletters dwars erover heen geschreven....

succes dus...

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik lees op https://www.flysas.com/nl/nl/travel-inf ... ed-minors/ dat een UM 45 minuten van tevoren moet inchecken. U was gewoon te laat. Dat andere mensen, volwassenen die geheel zelfstandig bij de gate konden komen, wel of niet nog na u mochten inchecken doet er helemaal niet toe. SAS treft géén blaam, u heeft dit over uzelf afgeroepen.

Mijn dochter heeft vroeger heel wat keren als UM'metje gevlogen (tussen haar 6e en 14e jaar) en er komt best wel wat bij kijken om die kleintjes op tijd aan de cabincrew over te dragen. Daar is nu eenmaal wat meer tijd voor nodig dan iemand die rennend probeert de gate te bereiken voor dat deze sluit.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

tja.. volledig eens met Newmikey.
het staat heel duidelijk op de website. Ik kan me het gevoel van frustratie op het moment dat je je kleinzoon niet meer af kan geven best voorstellen, maar na een momentje van zelfreflectie zou je toch wel moeten beseffen dat je zelf fout zat.
Ze bieden al de service aan om de zorg voor je kleinzoon over te nemen, maar dit wel onder strikte voorwaarden. Ik zou zelf graag zien dat ze daar niet al te lichtzinnig mee om zouden springen, en zou dat dan dus zelf ook niet doen.
Ik had echt ruim van te voren op het vliegveld aanwezig geweest om deze overdracht in alle rust te doen. Lekker voorbeeld voor je kleinzoon op deze manier: Opa vergeet op tijd weg te gaan, krijgt zijn zin niet, dus gaan we dreigen..

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik denk dat als Radar dit zou behandeling zou nemen dat in tegenstelling van wat u in uw schrijven stelt 90% SAS gelijk zal geven en niet u.
Ik heb dan ook hartelijk om uw kansloze brief gelachen.

Gesloten