Jolijn schreef:De week erop heeft hij de map opgehaald (heb er zelfs nog vrij voor genomen) en was allemaal geregeld nu volgens bezorger.
Jij hebt niet conform de regels opgezegd, maar vervolgens niks meer ontvangen. Dan zou je conform de regels gewoon de leesmap bezorgd moeten krijgen.
En een tablet.
Je laat je ook wel een beetje parasiteren, vind ik.
oke dat is misschien ook zo, maar als ik die rekening van incassobureau NIET betaald zou hebben dan?
Ik denk dat ik volgens de wet er gewoon 1 jaar aan vast zit. En dat doet niet ter zake ofdat ik de map wel of niet ontvang. De bezorger is in deze volgens mij geen partij. Ik ben contract aangegaan met lsb en niet met de bezorger.
sephora30 schreef:Ja en de bezorger werkt voor lSB en moet jou gewoon de mappen bezorgen.
Maar volgens mij is LSB in strijd met de wet met zijn opzegvoorwaarden.
Het lijkt mij inderdaad onredelijk bezwarend de klant te verplichten per aangetekend schrijven te laten opzeggen en als hij dit niet doet, opzegging te weigeren. Dan nog, als opzegging geweigerd wordt dient het product gewoon geleverd te worden. Zo niet dan is er sprake van een wanprestatie en hoeft TS alsnog niet te betalen. Jammer dat ze zich zoals zovelen heeft laten bang maken door een pittige brief een incasso tent.