Kreeg een telefoontje van energieaanbieder Energie Direkt
Bood mij gunstige energietarieven aan,dan alle andere energieaanbieders Nuon etc.
Hun gaan dan mee met andere aanbieders en gaat daar iets onderzitten-> volgens de telefonische verkoper.
Tevens werd al mijn gegevens ontvrutseld.
En er werd gevraagd of er een opname van dit telefoongesprek gemaakt mocht worden. (inbreuk van privacy)
Of ik de gegevens incl. bankrekeningnummer even wou herhalen.
Zij zouden de rest wel even regelen.
Dit hen ik niet gedaan, na vele aan dringen van deze aggresieve manier van telefonische verkoop.
Heb ik de hoorn op de haak gelegd.
noties:Op de achtergrond hoorde wij zijn chef praten vasthouden, vasthouden. tegen zijn collega telefonische verkoper , anders liep hij zijn bonus/target zeker mis
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Energie Direkt[/b]
Re: [b]Energie Direkt[/b]
Ik ben ook in 2 weken tijd 3 x benaderd om te veranderen van energieleverancier.
Ik zeg gewoon glashard nee.
Beetje afbluffen door te zeggen dat je strikt niet van plan was te veranderen en dat je bij de leverancier blijft waar je nu bent.
poot stijf houden. Ze zijn gek.
Ik zeg gewoon glashard nee.
Beetje afbluffen door te zeggen dat je strikt niet van plan was te veranderen en dat je bij de leverancier blijft waar je nu bent.
poot stijf houden. Ze zijn gek.
-
energie:direct
- Contacteer:
Beste networker,
Ik ben sinds kort namens energie:direct gestart met het verlenen van online service. In uw bericht van 8 juni 2009 geeft u aan een vervelende ervaring te hebben gehad met een van onze telefonische verkopers.
Het is natuurlijk nooit de bedoeling van energie:direct om u op onjuist te benaderen. Mijn excuses hiervoor.
Heeft uw er al aan gedacht om uw nummer op te laten nemen in het belmenietregister?
Met vriendelijke groet,
Jochem, van energie:direct
Ik ben sinds kort namens energie:direct gestart met het verlenen van online service. In uw bericht van 8 juni 2009 geeft u aan een vervelende ervaring te hebben gehad met een van onze telefonische verkopers.
Het is natuurlijk nooit de bedoeling van energie:direct om u op onjuist te benaderen. Mijn excuses hiervoor.
Heeft uw er al aan gedacht om uw nummer op te laten nemen in het belmenietregister?
Met vriendelijke groet,
-
VioletPrue
Niet vervelend bedoeld hoor Jochem, maar om nou op een klacht van dik 1 jaar oud te gaan reageren lijkt mij niet erg zinvol.
Ik zou even op het Energie subforum kijken, daar staan vast wel wat recentere klachten/opmerkingen waar je mee aan de slag kunt.
Succes.
Ik zou even op het Energie subforum kijken, daar staan vast wel wat recentere klachten/opmerkingen waar je mee aan de slag kunt.
Succes.
-
energie:direct
- Contacteer:
Beste VioletPrue,
Bedankt voor je opmerking, volkomen terecht! Ik ga hier ook zeker mee aan de gang.
Ik ben wel van mening dat het uiteindelijk zinvol is om ook op oudere berichten te reageren, wellicht hebben anderen iets aan deze informatie.
Wanneer je zelf nog opmerkingen of tips hebt dan kun je deze altijd richten aan [email protected] of stuur een pb.
Met vriendelijke groeten,
Bedankt voor je opmerking, volkomen terecht! Ik ga hier ook zeker mee aan de gang.
Ik ben wel van mening dat het uiteindelijk zinvol is om ook op oudere berichten te reageren, wellicht hebben anderen iets aan deze informatie.
Wanneer je zelf nog opmerkingen of tips hebt dan kun je deze altijd richten aan [email protected] of stuur een pb.
Met vriendelijke groeten,