LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]vis eten[/b] in Heerlen ('t Loon winkelcentrum)
[b]vis eten[/b] in Heerlen ('t Loon winkelcentrum)
zaterdag 31 juli 2004,
We lopen gezellig te winkelen en krijgen eetlust van al dat geslenter door diverse leuke winkels.
We zien een viswinkel in de kelderverdieping met een leuk zitje om even uit te rusten en natuurlijk iets te gaan nemen om de honger te stillen.
Mijn vrouw neemt al vast plaats (heeft twee slechte benen) en ik ga alvast de bestelling doen.
(ik de client) wilde graag graag 2 porties kibbeling bestellen.
(verkoper vraagt) met friet ?
(client) nee geen friet, alleen 2 kibbeling graag met saus)
(verkoper) meenemen of hier opeten ?
(verkoper) maar meneer dan mag u daar geen plaats nemen, voor alleen vis eten moet u plaats nemen aan de sta-tafel.
Mijn echtgenoot (die slecht ter been is) zegt wat ?
Voor vis eten moet ik naar de sta-tafel? nu niet en nooit niet.
Mijn antwoord was snel en duidelijk, of dit hun service is bij het kopen van etenswaren en dit niet even rustig mogen opeten aan een tafeltje met zitgelegenheid.
Nogmaals in mijn hele leven heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
Bedankt Limburgers (vrouwelijke visverkopers) voor deze slechte service en we zullen het niet laten om dit bericht verder te verspreiden.
We lopen gezellig te winkelen en krijgen eetlust van al dat geslenter door diverse leuke winkels.
We zien een viswinkel in de kelderverdieping met een leuk zitje om even uit te rusten en natuurlijk iets te gaan nemen om de honger te stillen.
Mijn vrouw neemt al vast plaats (heeft twee slechte benen) en ik ga alvast de bestelling doen.
(ik de client) wilde graag graag 2 porties kibbeling bestellen.
(verkoper vraagt) met friet ?
(client) nee geen friet, alleen 2 kibbeling graag met saus)
(verkoper) meenemen of hier opeten ?
(verkoper) maar meneer dan mag u daar geen plaats nemen, voor alleen vis eten moet u plaats nemen aan de sta-tafel.
Mijn echtgenoot (die slecht ter been is) zegt wat ?
Mijn antwoord was snel en duidelijk, of dit hun service is bij het kopen van etenswaren en dit niet even rustig mogen opeten aan een tafeltje met zitgelegenheid.
Nogmaals in mijn hele leven heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
Bedankt Limburgers (vrouwelijke visverkopers) voor deze slechte service en we zullen het niet laten om dit bericht verder te verspreiden.
Re: [b]vis eten[/b] in Heerlen ('t Loon winkelcentrum)
Waarom vermelden: Limburgers?? Iedereen weet toch wel dat Heerlen in Limburg ligt. En blijkbaar bent u ook gecharmeerd van Limburg, want u bevindt zich daar.Bedankt Limburgers (vrouwelijke visverkopers) voor deze slechte service en we zullen het niet laten om dit bericht verder te verspreiden.
Zo'n viswinkel had overal in Nederland kunnen staan en blijkbaar hebben ze een reden daarvoor. Echter uit de reacties lees ik toch wel enige felheid van uw kant waardoor u mogelijk niet eens meer geluisterd hebt naar de uitleg (of een bordje over het hoofd gezien hebt). Ik zou nog geen kibbeling meer aan u willen verkopen.
dan eet je hem zelf maar op,alle respect voor het bovenste bericht ik was ook opgestapt,ze moesten zich schamen,de klant is en blijft koningIk zou nog geen kibbeling meer aan u willen verkopen.
Dat vind ik dus niet helemaal zo. Als een van de condities voor gebruik van zitjes een maaltijd is (in dit geval bijv. kibbeling mét frites) dan heb je dat maar te accepteren. Voor al het andere is de viswinkel zo coulant om statafels ter beschikking te stellen.ze moesten zich schamen,de klant is en blijft koning
Maar je kunt nooit eisen onder het mom van "de klant is en blijft koning". En zeer zeker met zo'n instelling mag je blij zijn wanneer je nog geholpen wordt.
En zeker als iemand al begint met: "Dan eet je hem zelf maar op" heb ik al een beeld voor me van een brulaap die denkt dat hij wel eventjes de regeltjes zal bepalen. Nou mooi niet dus.
Jij krijgt ook al geen kibbeling meer van me!
Opmerkelijke opmerkingen uit 1 bericht:
Naar ik aanneem heeft iedereen hier kracht uitgeput om weer verder te gaan.
Wonderbaarlijk toch: Niet alleen vis eten is gezond, zelfs ruiken of zien van vis blijkt nu kracht te geven.....om verder te lopen.
Met alle respect voor jullie geposte bericht [het is vervelend genoeg als je slecht ter been bent] maar als ik een tijdje loop te slenteren door diverse leuke winkels, wordt ik op 'n gegeven moment ook wat "slechter ter been".
Ik kan uiteraard niet beoordelen in welke mate "slecht ter been" is, maar als jullie gezellig lopen te winkelen en te slenteren, dan denk ik dat die mate van "slecht ter been" wel meevalt.
Jullie hebben misschien niet je zin gekregen en dat gaan jullie hier afreageren.
Nergens last van dus.We lopen gezellig te winkelen en krijgen eetlust van al dat geslenter door diverse leuke winkels.
Let op: MEVROUW heeft twee slechte benen...Mijn vrouw neemt al vast plaats (heeft twee slechte benen)
Let weer op: Mijn echtgenoot (is dus 'n man, waarschijnlijk foutje) is slecht ter been en jullie zijn opgestapt.Mijn echtgenoot (die slecht ter been is) zegt wat ?
Naar ik aanneem heeft iedereen hier kracht uitgeput om weer verder te gaan.
Wonderbaarlijk toch: Niet alleen vis eten is gezond, zelfs ruiken of zien van vis blijkt nu kracht te geven.....om verder te lopen.
Met alle respect voor jullie geposte bericht [het is vervelend genoeg als je slecht ter been bent] maar als ik een tijdje loop te slenteren door diverse leuke winkels, wordt ik op 'n gegeven moment ook wat "slechter ter been".
Ik kan uiteraard niet beoordelen in welke mate "slecht ter been" is, maar als jullie gezellig lopen te winkelen en te slenteren, dan denk ik dat die mate van "slecht ter been" wel meevalt.
Jullie hebben misschien niet je zin gekregen en dat gaan jullie hier afreageren.
Roelof en Greetje, jullie zijn zeker ook types die bij de Chinees aan de afhaalbalie goedkoop een bakje nasi halen, en daarna het restaurantgedeelte inlopen om daar aan een tafel je afhaalhap uit te pakken en op te eten.
Wat een dom gezeur van jullie allemaal.
Het is toch achterlijk dat een zaak gaat bepalen waar je mag gaan zitten of moet gaan staan.
En een zaak met statafels dat zal wel niet veel zijn.
Je hebt dat hier ook met een ijszaak .Alleen sorbets mag je binnen eten in een hele lege zaak de rest naar buiten maar daar staat alleen maar een bank die bijna altijd vol is..
Nee z`on zaak hoeft van mij niet meer.
Het is toch achterlijk dat een zaak gaat bepalen waar je mag gaan zitten of moet gaan staan.
En een zaak met statafels dat zal wel niet veel zijn.
Je hebt dat hier ook met een ijszaak .Alleen sorbets mag je binnen eten in een hele lege zaak de rest naar buiten maar daar staat alleen maar een bank die bijna altijd vol is..
Nee z`on zaak hoeft van mij niet meer.
sinds wanneer mag de uitbater van een zaak niet meer bepalen waar je wel of niet mag gaan zitten of staan? De uitbater mag zelfs klanten weigeren. Het zou toch van de gekke zijn wanneer de bezoeker en niet de uitbater de baas is in eigen zaak.
Roelof en Greetje, in die winkel kom ik niet meer. Net zoals berend vindt dat de bedrijfsleiding dat mag bepalen mag ik gelukkig nog altijd bepalen dat ik in een winkel waar je zo behandelt wordt niet meer kom.
Bedankt voor jullie tip.
Bedankt voor jullie tip.
Natuurlijkbegrijp ik wel dat een winkel zelf mag bepalen waar je mag gaan zitten en staan Maar het blijft toch belachelijk en daar gaat het om.
Zulke zaken willen geen klanten meer want ze gaan dan wel naar de concurrent.
Zulke zaken willen geen klanten meer want ze gaan dan wel naar de concurrent.