LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baan 'te mooi om waar te zijn'
Baan 'te mooi om waar te zijn'
Op straat of in de krant zie je wel eens advertenties van deze strekking:
- U bent ambiteus?
- Wij zoeken personeel
- Managementniveau
- Salaris euro 3.000+ /mnd
- vakantiedagen en vakantiegeld
- 4 uur per dag beschikbaar
- rijbewijs B
- tel 06....
Kortom: een advertentie te mooi om waar te zijn, dus dit kan geen zuivere koffie zijn. Ik vraag me dan altijd af wat hierachter zit. Als je belt krijg je een bericht dat ze er niet zijn en dat je je naam en tel. nr moet achterlaten. Het is dus geen 0900 zwendel. Echt misdaad zal het ook niet zijn, want die werven wel op een andere manier en dan was dit wel reeds bij Peter R. de Vries geweest. Wie heeft hier ervaring mee, of wie weet wat hier achter zit?
Ben benieuwd!
- U bent ambiteus?
- Wij zoeken personeel
- Managementniveau
- Salaris euro 3.000+ /mnd
- vakantiedagen en vakantiegeld
- 4 uur per dag beschikbaar
- rijbewijs B
- tel 06....
Kortom: een advertentie te mooi om waar te zijn, dus dit kan geen zuivere koffie zijn. Ik vraag me dan altijd af wat hierachter zit. Als je belt krijg je een bericht dat ze er niet zijn en dat je je naam en tel. nr moet achterlaten. Het is dus geen 0900 zwendel. Echt misdaad zal het ook niet zijn, want die werven wel op een andere manier en dan was dit wel reeds bij Peter R. de Vries geweest. Wie heeft hier ervaring mee, of wie weet wat hier achter zit?
Ben benieuwd!
Re: Baan 'te mooi om waar te zijn'
Onzin!--------------------------------------------------------------------------------
Meestal werving voor MLM.
Een mlm advertentie heeft nooit een 0900 nummer.Bij mlm is het de bedoeling dat je iemand aan de lijn krijgt. Zal wel erg dom zijn om dan niet te antwoorden.
Even lezen, in 1e posting stond:Een mlm advertentie heeft nooit een 0900 nummer
tel 06....
Het is dus geen 0900 zwendel
Dan spreek je toch je gegevens in.. ..wordt je teruggebeld.....weet je meer.....simpel tochKortom: een advertentie te mooi om waar te zijn, dus dit kan geen zuivere koffie zijn. Ik vraag me dan altijd af wat hierachter zit. Als je belt krijg je een bericht dat ze er niet zijn en dat je je naam en tel. nr moet achterlaten. Het is dus geen 0900 zwendel. Echt misdaad zal het ook niet zijn, want die werven wel op een andere manier en dan was dit wel reeds bij Peter R. de Vries geweest. Wie heeft hier ervaring mee, of wie weet wat hier achter zit?
Ben benieuwd!
Wat jij dus zegt is, als je een prachtige baan hebt, dat het dan geen zuivere koffie is......
Laten we even een bankdirecteur als voorbeeld nemen...hartstikke goede baan, verdient uitstekend, maar eh..."dit kan niet", "geen zuivere koffie", waar basseer je zulke uitspraken op man
Goede banen,
zeer goede banen als bankdirecteur,
worden zo niet vergeven.
zeer goede banen als bankdirecteur,
worden zo niet vergeven.
Bankdirecteur worden kan alleen als je géén strafblad hebt, je mag dus nooit gepakt zijn! je dient wel iemand zonder normen of waarden te zijn
Wat is dat nou weer voor onzin?je dient wel iemand zonder normen of waarden te zijn
Geef jij eens even aan wanneer je voor het laatst een serieuze advertentie voor bankdirecteur opgeplakt zag aan een lantaarnpaal langs de weg?Wat jij dus zegt is, als je een prachtige baan hebt, dat het dan geen zuivere koffie is......
Laten we even een bankdirecteur als voorbeeld nemen...
Nee dat zeg ik niet, ik heb het over een bankboef!
duidelijk!
Was er 2030 jaar geleden al niet iemand die iets had tegen geldhandelaren? is er sindsdien iets veranderd? om van het uitknijpen van andere te "leven" moet je jezelf niet laten pakken.
duidelijk!
Was er 2030 jaar geleden al niet iemand die iets had tegen geldhandelaren? is er sindsdien iets veranderd? om van het uitknijpen van andere te "leven" moet je jezelf niet laten pakken.
wie had het over lantaarnpaal?? Het ging toch over een advertentie?? Ik neem aan in een krant etc.....Geef jij eens even aan wanneer je voor het laatst een serieuze advertentie voor bankdirecteur opgeplakt zag aan een lantaarnpaal langs de weg?
tja, als je 15 jaar geleden zei dat je bij "de bank" werkte dan was je toch iemand die "erbij" mocht komen staan, o.k. je mocht niet echt iets zeggen, maar je mocht er bij staan, vandaag de dag is het verstandiger om je mond te houden, als je géén ruzie wilt!
Als er een 06 nummer wordt gegeven vertrouw ik het niet.
Een serieus bedrijf heeft een vaste aansluiting.
Wat hoor je dan precies als je het antwoordapparaat krijgt?
Met die-en-die organisatie of een persoon?
Wat hoor je dan precies als je het antwoordapparaat krijgt?
Met die-en-die organisatie of een persoon?
Welkom in 2004.Tjonge....na de oorlog niet meer buiten geweest? Als de contactpersoon van een bedrijf veel op pad is, kan het alleen maar handig zijn om een 06 te geven. Je hebt dan direct de juiste persoon aan de lijn en hoeft dus niet 30x doorverbonden te worden.Als er een 06 nummer wordt gegeven vertrouw ik het niet.
Dus een eenmansbedrijf met alleen een 06 is onbetrouwbaar? Man, man, man...........
Bedankt voor uw vriendelijke [en uiteraard anonieme] reactie.Geplaatst op 22 Sep 2004 09:46 door Gast
Ook dát blijkt anno 2004 te zijn.
Goedemorgen Pieke Dassen.
Ja, zulke reacties, kun je hier verwachten. Er schijnen hier mensen op dit forum te zitten, die alleen agressieve antwoorden kunnen geven en anderen laten blijken, dom te zijn, omdat ze denken, dat s ze zelf zò bijdehand zijn.
Een goede bekende, laten we maar zeggen!
Ja, zulke reacties, kun je hier verwachten. Er schijnen hier mensen op dit forum te zitten, die alleen agressieve antwoorden kunnen geven en anderen laten blijken, dom te zijn, omdat ze denken, dat s ze zelf zò bijdehand zijn.
Een goede bekende, laten we maar zeggen!
Laat het aan gast van 09.46 over om maar weer eens te gaan zieken.
Er werden banen op management niveau aangeboden voor een salaris van minimaal 3000 euro.
Als zo'n bedrijf niet eens een vaste aansluiting heeft, ja dan is het inderdaad geen serieus bedrijf.
Dus slechts een 06 nummer? Niet vertrouwen.
Er werden banen op management niveau aangeboden voor een salaris van minimaal 3000 euro.
Als zo'n bedrijf niet eens een vaste aansluiting heeft, ja dan is het inderdaad geen serieus bedrijf.
Dus slechts een 06 nummer? Niet vertrouwen.
Ik eet mijn schoen op als dit geen MLM advertentie is. Ga erop in en volgende maand ben je zelf dergelijke stenciltjes op stoplichtpalen aan het plakken. Niks illegaals, maar om uit je kosten te komen om dat werk te mogen doen moet je wel op zoek naar financiers, want de markt voor het produkt waar het om gaat is al lang verzadigd. En die financiers vind je.... onder de mensen die op de 'droombaan' reageren. Succes!!Kortom: een advertentie te mooi om waar te zijn, dus dit kan geen zuivere koffie zijn. Ik vraag me dan altijd af wat hierachter zit.
Ik zit zelf in de networkmarketing branche.
Een advertentie plaatsen/ophangen met een 'salarisindicatie' is niet gebruikelijk. Ten eerste omdat je niet in dienstverband zit en ten tweede omdat ieder onafhankelijk netwerker naar inzet verdient, parttime/fulltime.
Dat een bedrijf 'niet serieus' is omdat er een 06 nummer wordt vermeld, vind ik een incorrect conclusie.
Zelf ben ik vrij vaak onderweg en is het daarom handiger als geïnteresseerden mij direct kunnen bereiken. Als ik een advertentie plaats (krant, internet) vermeld ik meestal beide tel.nummers. Ben ik op dat moment niet op kantoor te bereiken, wordt het gesprek doorgeschakeld of gaan mensen mij mobiel bellen. Hangt gewoon van de situatie af.
Een advertentie plaatsen/ophangen met een 'salarisindicatie' is niet gebruikelijk. Ten eerste omdat je niet in dienstverband zit en ten tweede omdat ieder onafhankelijk netwerker naar inzet verdient, parttime/fulltime.
Dat een bedrijf 'niet serieus' is omdat er een 06 nummer wordt vermeld, vind ik een incorrect conclusie.
Zelf ben ik vrij vaak onderweg en is het daarom handiger als geïnteresseerden mij direct kunnen bereiken. Als ik een advertentie plaats (krant, internet) vermeld ik meestal beide tel.nummers. Ben ik op dat moment niet op kantoor te bereiken, wordt het gesprek doorgeschakeld of gaan mensen mij mobiel bellen. Hangt gewoon van de situatie af.
Ik heb je 06 nummer al een paar keer gebeld maar krijg geen gehoor Kristina.