LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bartels stalkactie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JannekeP

Bartels stalkactie

Ongelezen bericht door JannekeP »

Ik ben de afgelopen tijd maar liefst 3 keer gebeld door Bartels Advocaten met de vraag of ik wil reageren op hun brief en geld wil overmaken. Ik heb sterk de indruk dat het verkoopbedrijf van de broers Boot hun ouderwetse agressieve verkooptechnieken inzet om zieltjes te winnen voor Bartels Advocaten. Waar halen zij het lef vandaan, ik heb hen nooit mijn contactgegevens gegeven. Verder heb ik gezegd dat ik niet inga op hun brief omdat ik nog steeds vertrouwen heb in TV. En dat ik heel goed in staat ben om mijn problemen rechtstreeks met Terra Vitalis te bespreken en daar geen derde voor nodig heb. Ik zou aan iedereen willen oproepen: doe niet mee met Bartels. Het is een foute club. Daarnaast ben ik ook bang dat alle negatieve publiciteit de verkoop van mijn percelen geen goed zal doen. JannekeP

stofzuigertje

Re: Bartels stalkactie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vele mensen die hun foute grond willen verkopen zoeken hulp en zullen nog meer geld in deze bodemloze put stoppen.

Niet reageren is toegestaan en eventueel retour afzender!

jor

Re: Bartels stalkactie

Ongelezen bericht door jor »

JannekeP

Antwoord met een citaat
Bericht Re: terra vitalis
Helemaal mee eens en lachwekkend dat er nu een onderzoek wordt gestart door Bartels i.s.m. de voormalige oprichters van Terra Vitalis. Juist zij hebben de belofte van wederverkoop in het leven geroepen en daar zit de huidige verkooporganisatie nu blijkbaar mee. Ik heb 2 percelen waarvan de verkoop lang op zich laat wachten. Met de medewerkers van Terra Vitalis heb ik regelmatig contact hierover. Zij willen mij graag verder helpen maar zitten met hun handen in het haar omdat de crisis én de negatieve berichten over Terra Vitalis ervoor zorgen dat de verkoop op dit moment enorm moeilijk is. Niet best dus en vooral in de gaten houden maar op dit moment heb ik het idee dat het Terra Vitalis wel daadwerkelijk kan schelen en dat zij zich inzetten om ons te helpen.
Mij niet duidelijk waarom je nu dit nieuwe topic opent,Of ben je bang dat al die (terechte of niet terechte ) aandacht je stukje bos/grond onverkoopbaar maakt. Laat lekker iedereen zelf beslissen of zij/hij wel of niet in zee gaat met Bartels.

Gesloten