Zojuist gebeld door een dame die mij vroeg of ik meer wilde dan de vermelding voor €150 die ik tot nu toe altijd had gehad (niet dus!), of dat ik een uitbreiding wilde. Heel snel pratend zei ze vrijwel direct daarna: "U gaat dus accoord met de eenmalige vermelding voor €150?"
Op mijn opmerking dat ik helemaal geen vermelding wilde brak ze vlot het gesprek af.
Opgepast dus!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedrijvengids
Re: Bedrijvengids
Bekende vorm van acquisitiefraude. Daar zijn al eerder topics over geweest, en helaas trappen hier heel wat mensen in.
Ook last van gehad. ze gingen zelfs zo ver een bevestiging per mail te sturen. Stond alleen niet in dat er geen overeenkomst tot stand kwam maar juist het tegendeel... Hoewel titel anders deed vermoeden. Ratten dus.
Volgens mij uit de tijd van Kieskeurig en Koning Klant, jawel, jaren 80? De fax is vervangen door de e-mail. En het loont nog steeds blijkbaar.
-
c.heeringa
heet nu zeker bedrijfinuwregio?? Exact hetzelfde verhaal, voelt inderdaad als ratten en aanmaningen blijven komen
Ik hang altijd vrijwel direct op als er iemand ook maar wat telefonisch probeert te verkopen. Misschien bot, maar voorkomt oplichting.