LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijvengids

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
STD

Bedrijvengids

Ongelezen bericht door STD »

Zojuist gebeld door een dame die mij vroeg of ik meer wilde dan de vermelding voor €150 die ik tot nu toe altijd had gehad (niet dus!), of dat ik een uitbreiding wilde. Heel snel pratend zei ze vrijwel direct daarna: "U gaat dus accoord met de eenmalige vermelding voor €150?"

Op mijn opmerking dat ik helemaal geen vermelding wilde brak ze vlot het gesprek af.

Opgepast dus!!!

Julie4444

Re: Bedrijvengids

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Bekende vorm van acquisitiefraude. Daar zijn al eerder topics over geweest, en helaas trappen hier heel wat mensen in.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

Ook last van gehad. ze gingen zelfs zo ver een bevestiging per mail te sturen. Stond alleen niet in dat er geen overeenkomst tot stand kwam maar juist het tegendeel... Hoewel titel anders deed vermoeden. Ratten dus.

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Volgens mij uit de tijd van Kieskeurig en Koning Klant, jawel, jaren 80? De fax is vervangen door de e-mail. En het loont nog steeds blijkbaar.

c.heeringa

Ongelezen bericht door c.heeringa »

heet nu zeker bedrijfinuwregio?? Exact hetzelfde verhaal, voelt inderdaad als ratten en aanmaningen blijven komen

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik hang altijd vrijwel direct op als er iemand ook maar wat telefonisch probeert te verkopen. Misschien bot, maar voorkomt oplichting.

Gesloten