LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belazerd door zogenaamde klantenservice Post.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
henk0210

belazerd door zogenaamde klantenservice Post.nl

Ongelezen bericht door henk0210 »

Kreeg vanmiddag mijn mobiele telefoonrekening ,en schrok van een nummer 09008051, moest Klantenservice zijn van post nl. Er moest een pakketje zijn ,maar was zoek en we wisten niet waar het was afgeleverd.
een kaartje met verder niks er op. Dus ik bellen naar het nummer dat bij post nl staat,Was op 1 Juni en om 18.30.
En zat ongeveer 21.07 min aan de foon,en nu kreeg ik de rekening van 19 euro en 5 euro cent. Maar nog geen pakje die was zoek. Hoe worden we belazeerd door alle klantenservice s bedrijven , waar Post nl de hoofd schuldige is.ik doe hier ook bij post nl mijn beklag over en zie graag het bedrag terug op mijn rekening.
Want dit is niet normaal meer , ben er goed kwaad over .
Hopend dat ik gauw bericht mag ontvangen hier omtrent,
Verblijf ik met vriendelijke groet Henk
[persoonsgegevens verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jul 2017 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

NeoDutchio

Re: belazerd door zogenaamde klantenservice Post.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent hier op een openbaar forum, haal uw prive gegens weg.
Hoe kunt u aan zo'n hoge rekening komen, bellen gaat tegen lokaal tarief. Het telefoonnummer van PostNL is 0900-0990.

Het nummer dat u gebeld heeft is van een doorverbindservice en niet van PostNL. PostNL is hier ook geen partij in, u heeft zelf het verkeerde nummer opgezocht. En dat u hier ook een oproep doet aan PostNL is ook niet handig, die lezen hier echt niet mee hoor.

simonswald

Ongelezen bericht door simonswald »

Dat nummer is helemaal niet van Postnl.
Dit nummer is van een bedrijf dat je doorschakelt .
Dit bedrijf betaald veel geld aan Google om bovenaan te staan,maar verdienen een veelvoud terug aan mensen die er in trappen.
Momenteel is dit nog legaal.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

simonswald schreef:Dat nummer is helemaal niet van Postnl.
Dit bedrijf betaald veel geld aan Google om bovenaan te staan,maar verdienen een veelvoud terug aan mensen die er in trappen.
Waarom zou een doorverbinddienst illegaal worden? Ze leveren een dienst en daar betaal je voor. Het feit dat sommige mensen niet nadenken en iets gebruiken is geen reden om dat "iets" te verbieden. Volgens die redenatie zou een flesje cola bij het pompstation langs de snelweg ook illegaal worden omdat je er veel meer voor betaalt dan in de supermarkt.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

renewouters schreef:
Waarom zou een doorverbinddienst illegaal worden? Ze leveren een dienst en daar betaal je voor. Het feit dat sommige mensen niet nadenken en iets gebruiken is geen reden om dat "iets" te verbieden. Volgens die redenatie zou een flesje cola bij het pompstation langs de snelweg ook illegaal worden omdat je er veel meer voor betaalt dan in de supermarkt.
Pas maar op wat je zegt, vandaag is toevallig een topic geopend bij de conculega van Kassa over illegale praktijken bij de pomp aan de snelweg. Die klaagde weer over de hoogte van de prijzen.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

U heeft het nummer van telefoonklantenservice.nl gebeld. Dat kost inderdaad 80 cent per minuut en staat er duidelijk bij aangegeven.
Die website geeft trouwens ook het nummer van post.nl voor 10 cent per minuut. Ik vrees dat post.nl hier weinig aan kan doen.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

NeoDutchio schreef:
renewouters schreef:
Pas maar op wat je zegt, vandaag is toevallig een topic geopend bij de conculega van Kassa over illegale praktijken bij de pomp aan de snelweg. Die klaagde weer over de hoogte van de prijzen.
Haha, ik heb het net even opgezocht. Sommige mensen zijn knettergek aan het worden. Die zien het liefst dat alles verboden is, tenzij het toegelaten is door de almachtige overheid. Misschien voor de gein eens een week op die manier de samenleving inrichten. Kijken of ze dan nog steeds zo reageren.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

henk0210 schreef:Kreeg vanmiddag mijn mobiele telefoonrekening ,en schrok van een nummer 09008051, moest Klantenservice zijn van post nl. Er moest een pakketje zijn ,maar was zoek en we wisten niet waar het was afgeleverd.
een kaartje met verder niks er op. Dus ik bellen naar het nummer dat bij post nl staat,Was op 1 Juni en om 18.30.
En zat ongeveer 21.07 min aan de foon,en nu kreeg ik de rekening van 19 euro en 5 euro cent. Maar nog geen pakje die was zoek. Hoe worden we belazeerd door alle klantenservice s bedrijven , waar Post nl de hoofd schuldige is.ik doe hier ook bij post nl mijn beklag over en zie graag het bedrag terug op mijn rekening.
Want dit is niet normaal meer , ben er goed kwaad over .
Hopend dat ik gauw bericht mag ontvangen hier omtrent,
Van wie of wat verwacht je bericht als ik vragen mag? Dit is het forum van Tros Radar, het TV programma. De mensen die hier actief zijn, zijn gewone burgers en buitenlui, geen medewerkers van het programma oid.

Los daarvan is al genoemd dat u een servicenummer heeft gebeld, à 80ct/m wat u heeft doorverbonden naar de PostNL klantenservice. Dat is een dienst die ze bieden, voor een fors tarief als je lang blijft hangen, maar goed, niemand werkt voor niets. Er is niemand belazerd, ze hebben gedaan wat u van ze heeft gevraagd, u bent immers doorverbonden met PostNL.

Wat ze misschien niet zo sjiek, maar perfect legaal doen, is ervoor zorgen dat ze als je zoekt op bepaalde termen, ze bovenaan in de gesponsorde zoekresultaten van Google komen. Ik heb er wat ervaring mee, en die zoekwoorden zijn best duur, elke keer als ze zo bovenaan komen, kan ze dat wel 10ct of meer kosten. Maar goed, dan blijft er nog altijd 70ct/m over. Dat kan dus wel uit. Overigens zijn die advertenties als zodanig wel te herkennen, dus een stukje eigen verantwoordelijkheid zit ook echt wel in die onverwacht hoge rekening wat mij betreft.

Gesloten