LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen Met Bas mailings

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jenteromy
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:58

Bellen Met Bas mailings

Ongelezen bericht door jenteromy »

Om mij te treiteren wegens wraakgevoelens (lees: relationele sfeer), heeft iemand mij lang geleden aangemeld bij onder andere Bellen Met Bas.
Afgelopen twee jaar krijg ik om de haverklap mailings van Bellen met Bas. Hoe vaak ik ze ook blokkeer, als ongewenst markeer en zelfs als phisingbericht kenmerk: ze blijven maar tot mijn mails doordringen. Heel slim: iedere keer met een andere voornaam, of klantenservice, heb je die weer geblokkeerd dan wordt het [email protected] genoemn en ga zo maar door. Laatselijk heb ik weer alles geblokkeerd en gedaan, kreeg ik er vanmorgen weer een, maar nu [email protected].

Normaliter maak ik me er niet al te druk om; ik word nog steeds op allerlei sites aangemeld door eerder genoemde kwestie, maar dat houdt nou 1 keer blokkeren en als ongewenst markeren wel op.

Bellen Met Bas houdt echter totaal niet op en zodoende verzinnen ze iedere keer weer een nieuwe list om tot je emailadres door te dringen.
Weet iemand hier iets tegen?
Want dit vind ik een vorm van digitale stalking aan het worden....

Graag reacties.

Vriendelijke groet

valkyre
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 mar 2009 12:54

Re: Bellen Met Bas mailings

Ongelezen bericht door valkyre »

kan je niet een blokkadefilter instellen voor het domein bellenmetbas.nl ;)

bijv door te blokkeren: *@bellenmetbas.nl

aangezien veel mailprogramma's * voor wildcard aanzien wordt dus alles voor de @ geblokkeerd :p

Gesloten