het vreemde is dat jullie over al op in gaan en met mee gaan maar zel hebben jullie ook een probleem
als wij naar jullie toe bellen en dan hoor je er zijn nog 7 wachten de voorje daar dan hooor je op eens het gaat snel bennen een paar minuten hoor je dan er zijn noch een wachten de voor je maar dat blijf dan wel ander half uur lang zo is dat niet een beet je vreemd hoe dat gaat meoten jullie niet
een ander protocol in acht nemen die dit kan ver komen of is en net zo iet als jullie waar je een klacht kan indienen over dit geval
en volgende week kan je niet meer bellen over dit onder werp ja vreemd
willem van benten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bellen naar rader
-
willem1961
bellen naar rader
Laatst gewijzigd door willem1961 op 12 nov 2012 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fleurtjuh666
Re: bellen naar rader
willem1961, als ik u was, zou ik het telefoonnummer weghalen, neem aan dat u niet wilt dat dit op deze manier op internet verspreid wordt? Verder denk ik niet dat Radar er iets aan kan doen dat er veel mensen willen bellen na een uitzending.
Vervelend.willem1961 schreef:het vreemde is dat jullie over al op in gaan en met mee gaan maar zel hebben jullie ook een probleem
als wij naar jullie toe bellen en dan hoor je er zijn nog 7 wachten de voorje daar dan hooor je op eens het gaat snel bennen een paar minuten hoor je dan er zijn noch een wachten de voor je maar dat blijf dan wel ander half uur lang zo is dat niet een beet je vreemd hoe dat gaat meoten jullie niet
een ander protocol in acht nemen die dit kan ver komen of is en net zo iet als jullie waar je een klacht kan indienen over dit geval
en volgende week kan je niet meer bellen over dit onder werp ja vreemd
willem van benten
Willem1961, als je klachten hebt, het niet doorkomen per telefoon, schrijf ze dan eens een email met je klacht, misschien krijg je dan een antwoord wat in zo'n geval te doen. Dat ze druk zijn tijdens de uitzending, ja, dat is logisch. Evengoed, als jij dit balen vind, schrijf naar [email protected]
Succes.
Succes.