LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bemmel & Kroon

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
knofje007

Bemmel & Kroon

Ongelezen bericht door knofje007 »

Ik heb een gasfornuis bij Bemmel & Kroon gekocht. Bij levering bleek dat ze me het showmodel gebracht hadden. Pandragers waren beschadigd, oven knop sprong er steeds uit, beschadigingen aan de oven zelf etc. Na melding dat het gasfornuis beschadigd was is en verschillende keren contact met de winkel te hebben gehad is deze uiteindelijk omgeruild. Bij het omruilen vroeg de chauffeur waarom die moest worden omgeruild. Zijn reactie op het hele verhaal was: nee he! Alweer!. Ik heb ze al zo vaak gezegd dat ze die troep uit de showroom niet moeten verkopen!

Het 2e gasfornuis werkte niet naar behoren. Bij de ene pit werkte de vonkontsteking niet en de andere deed het helemaal niet.

Weer contact met B & K opgenomen. Ik wilde van de koop af....er is immers kopers bescherming! Ik zou de volgen dag worden terug gebeld. Dat moeten ze dus nog doen. Je hebt betaald en daar houdt de service van B & K op! Het gasfornuis is inmiddels gemaakt door de firma atag! Maar ik vind dat het fornuis nog niet helemaal naar behoren werkt! Dan blijft de pit wel branden en dan weer niet.....heel vreemd.

Ik heb een klacht bij het hoofdkantoor ingediend en dan krijg je reaktie van de verkoper zelf! Helaas gaat de verkoper niet in op de klacht zelf! Mijn vertrouwen in B & K is helemaal weg!

Wat raden jullie me aan om te doen?

stofzuigertje

Re: Bemmel & Kroon

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Koop ontbinden wegens niet goed product leveren dat dagelijks noodzakelijk is en dreigen met rechtszaak als ze het niet doen.

knofje007

ja dat zou het beste zijn.....gaat alleen niet zo makkelijk....want ze geven nu niet meer thuis....
ik kijk het met die pit nog heel even aan en anders gaan we weer aan de slag....maar tis toch van de zotte dat dit zomaar kan......eerst een showmodel leveren .....wat een ballentent zeg!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

knofje007 schreef:ja dat zou het beste zijn.....gaat alleen niet zo makkelijk....want ze geven nu niet meer thuis....
ik kijk het met die pit nog heel even aan en anders gaan we weer aan de slag....maar tis toch van de zotte dat dit zomaar kan......eerst een showmodel leveren .....wat een ballentent zeg!
Hoezo ze geven niet thuis?
Voor een aangetekende brief hoeven ze u niet te bellen hoor, die wordt bezorgd en klaar ebnt u.
Heeft u een rechtsbijstandsverzekering?
Die kunt u ook even bellen als u die heeft.
Dan hoeft u zelf niets te doen.

knofje007

Ik heb indd rechtsbijstand en die zeggen dus dat ik niet zomaar kan annuleren. De eerse keer hebben ze opgelost...dus die telt niet meer mee.

met het tweede forunuis moet je ze de kans geven om het op te lossen. Als hun de koop niet willen ontbinden heb je in dit geval gewoon geen poot om op te te staan.

gaat vanmiddag hier de deurbel...staat er iemand met een bloemetje......Namens B&k...Onze excuses voor het ongemak.

en daar kan je het mee doen!

dus helaas.....geen annuleren van het gasfornuis...maar voor mijn NOOIT meer Bemmel & Kroon!

Consument40

Ongelezen bericht door Consument40 »

Wij hebben helaas ook slechte ervaring met Bemmel en Kroon, in 2002 hebben wij een keuken bij hun gekocht wat een drama slordig geplaats, kasten waarvan de voorkant ervanaf vallen we hebben een reserve kast meegekregen nou ja, maar nu 2012 hadden zij een koelkast in de aanbieding amana wij dachten ok het gaat om een apparaat dus wij hebben het 2 en een half maand geleden gekocht deze is nog steeds niet bezorgd nu vragen zij ons om de koop te annuleren. nou Bemmel en kroon niet doen!!!!

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

als u er zulke slechte eerdere ervaring mee heeft snap ik persoonlijk niet dat u dan nog een keer teruggaat....de goden verzoeken heet dat.

Gesloten