LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] berichten en reacties verdwenen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ik heb aantal berichten geplaatst, en ook reacties op andere berichten.
Op 1 na is dit allemaal verdwenen. :?

Waar zijn jullie?
:(

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door witte angora »

Harm.calc schreef:Ik heb aantal berichten geplaatst, en ook reacties op andere berichten.
Op 1 na is dit allemaal verdwenen. :?

Waar zijn jullie?
:(
Ik denk dat je de afgelopen twee dagen niet op het forum gekeken hebt? Er is een 'technische storing' waardoor alle berichten tussen 23 december en 13 januari verdwenen zijn. Er zijn daarover meerdere topics verschenen, maar de enige activiteit van de moderators lijkt te zijn het verwijderen van de betreffende topics.

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Mijn reacties plus account was volledig weg. Moest dus opnieuw registreren :(

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Pindakaaspotje: wat een reactie???
Lees andere reacties, leerzaam!

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Pindakaaspotje: ik heb gezocht op "reacties verdwenen" en vond daar niets onder. Vandaar.
Ik ben niet in de gelegenheid hier zoveel tijd op dit forum door te brengen als anderen (werk, sociaal leven, hobbies, enzo), en dan ontgaat mij wel eens iets.
Blij dat jij het allemaal zoveel beter doet. Stel het zéér op prijs geen reactie meer van jou te ontvangen op topics/reacties van mij.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: berichten en reacties verdwenen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Harm.calc schreef:Pindakaaspotje: ik heb gezocht op "reacties verdwenen" en vond daar niets onder. Vandaar.
Ik ben niet in de gelegenheid hier zoveel tijd op dit forum door te brengen als anderen (werk, sociaal leven, hobbies, enzo), en dan ontgaat mij wel eens iets.
Blij dat jij het allemaal zoveel beter doet. Stel het zéér op prijs geen reactie meer van jou te ontvangen op topics/reacties van mij.
Nou nou, iemand vragen om niet meer op jouw topics te reageren, goede start zeg!
Da's dus niet haalbaar, mits u hem blockt, kijk even via het gebruikerspaneel hoe dat moet.
Ten minste, ik dacht dat dit de bedoeling van de functie 'zet op lijst met vijanden' (lekker volwassen titel ook) was, maar pin me er niet op vast.
Om dan vervolgens te impliceren dat Pindaatje geen leven heeft is niet chique hoor!
Maar goed, dat terzijde.
Het is fijn dat u de zoekfunctie gevonden en gebruikt heeft, echt super, er zijn er velen die de moeite geeneens nemen.
Maar daar staat tegenover dat er op de eerste pagina van het forum 'diversen' al twee onderwerpen stonden die identiek waren aan die van u.
Enkel met andere titels.
Nee, ik stel niet voor dat u pagina na pagina gaat afzoeken, maar een globale blik werpen op de eerste pagina is niet gek denk ik.
Mocht dit bericht u ook tegen de haren in strijken is dat jammer, het is gepost met de beste bedoelingen.

Gesloten