LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beveiligingssysteem

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jolandav
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2007 10:09

beveiligingssysteem

Ongelezen bericht door jolandav »

goedenmorgen ik heb sinds juli vorig jaar een beveiligingssysteem thuis van nuon.
deze gaat via mijn telefoon, ik heb telefoon en internet ineen via tiscali. deze werkt trouwens goed.
mijn probleem is dat mijn beveiligingssysteem sinds een aantal dagen niet meer werkt.
vorig jaar juni kwam er zo een verkoper aan de deur, wij vonden het allemaal goed klinken. wij deze man er direct bij verteld dat we telefonie via tiscali hadden. nou dat was volgens deze meneer geen probleem. wij hebben tiscali telefonie al haast 2 jaar.
dus wij die beveiligingssysteem laten instaleren.
nu sinds een dag of vijf hebben we dus problemen met onze beveiliging we hebben een storing er komt dus geen pulse aan bij de alarm centrale. wij nuon gebeld alles uitgelegd,nu vertellen ze ons dat ze sinds kort erachter zijn gekomen dat de beveiligingssysteem niet goed werkt omdat wij telefonie en internet ineen hebben en dat kan volgens hun alleen opgelost worden door een iris te plaatsen vraag me niet wat dat is.maar hij gaat ons 250 euro kosten. dat ben ik dus niet van plan. ik vind niet dat dat mijn probleem is dan hadden ze dat van tevoren maar moeten uitzoeken.
ik vind dus dat hun niet dat leveren waar ik voor betaal ik betaal 30 euro per maand en dat is voor 4 jaar. Ze kunnen in die 4 jaar wel van alles ontdekken. ik vind niet dat ik daar de dupe van moet zijn.
ik weetb dus niet wat ik nu moet doen is er iemand die dat wel weet

alvast bedankt jolanda

Zender
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:10

Re: beveiligingssysteem

Ongelezen bericht door Zender »

Hoi Jolanda,

Als hun wisten dat er via VOIP gebeld werd, moesten ze een VOIP coverter plaatsen, er is dus geen goed beveiligingsplan gemaakt.
Advies: zeg meldkamer op, en laat naar prive nummer bellen, ben je ook nog eens veel goedkoper uit.
Vanaf April mogen ze zowieso geen politie meer bellen omdat er verificatie van de alarmgever noodzakelijk is.
Dit middels camerabeelden, inluisteren of een 2de melder in dezelfde ruimte.

groeten
http://www.gebruiktealarmsystemen.nl/homelink.html

Gesloten