LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beverwijkse markt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MLF

Beverwijkse markt

Ongelezen bericht door MLF »

Mijn vraag is of de parfum van de Beverwijkse markt echt is. De verpakking is dicht met plastic en niet van echt te onderscheiden.
Enige verschil is de prijs.

reintje vitesse

Re: Beverwijkse markt

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

en de geur :lol: :lol: :lol:

MLF

Hoe weet je dat het nep is?
Ik zie dat dus niet.

superwoman

Ongelezen bericht door superwoman »

Aan de prijs zie je of het een echte of een nepperd is, geloof me ! Verwacht niet dat je eersteklas topkwaliteit zal kopen op de beverwijkse bazar.

MLF

Daar ging ik al van uit. Ik was ook niet van plan iets te kopen.

Maar hoe kan ik het zien, de verpakking + folie er om heen is exact als de echte.
Hoe weet ik dat het echt is of niet?
Hoe komen ze aan dezelfde verpakking?
Weet iemand dat toevallig?
De verpakking is nieuw en niet open geweest, iig ziet er niet uit dat daar aan geknoeid is.

Normaal kun je neppers kopen en hebben een andere naam die er op lijkt en de verpakking is totaal anders.
In dit geval niet dus.
In principe mag het ook niet als zodanig worden verkocht, dus een nepper in dezelfde verpakking met zelfde naam.
Ik zou er van uit gaan dat daar controle op is, bij de wet mag dit niet.
Zolang die Beverwijkse markt er is, lijkt mij dat daar toch gecontroleert wordt. Waarschijnlijk niet dus.
Of het is echt.....voor een belachelijke prijs.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het kan ook faillissements partijen zijn die de handelaren opkomen, of een partij die betrokken geweest is bij een brand,

De kwaliteit hoeft niet slecht te zijn, en wanneer je het niet vertrouwd, bekijk het drukwerk van het doosje nauwlettend, check op het merk, afkomst, e.d.,

Vaak zijn dergelijke doosjes bedrukt met goudopdruk en is er reliëf ingeperst bij de merknaam en evt. afbeeldingen,

Goedkope merken laten dit wel, want dit drukwerk heeft veel handelingen nodig, dus behoorlijk duur, vooral bij kleine oplage's(!)

Als er een mogelijkheid is, even aan de parfum ruiken, dan ruik je meestal direct of het de originele parfum is,

Wil je het echt zeker weten, zal de 's morgens bij de bazaar een beetje parfum uit het proefflesje op je arm of hand spuiten, ruik je de parfum later in de middag nog steeds, weet je dat je met originele parfum te maken hebt, de namaak parfum is dan meestal al met de warmte van je huid vervlogen, en ruikt (bijna) niet meer,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

MLF

Ik ga er van uit dat de proefflesjes misschien echt zijn en in de fles die je koopt dus andere is.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

potjes dagcreme van oil of olaz zijn duidelijk niet echt , weeet niet wat er in zit of dat t oud is ofzo maar het leek in z'n geheel niet op dat wat er in de winkel in het potje zit, oplichters ook daar. parfum misschien ook wel.

Gesloten