Hallo,
ik heb even een vraag,mij broer zit bij het GKB voor zijn schulden en er is hem een Bewindvoerder aangewezen dat was 3jaar geleden dus.... voor een schuld van 25000 euro.. maar goed vorige week moest hij naar de rechtbank voor beindiging voor de schuldsaniring, maar in het gesprek is er vertelt dat er nog en ton schuld is, snap er eigenlijk niks van, je komt bij het GKB om hulp en die regelen een bewindvoeder om je schuld af te lossen van 25000 euro.. en naar 3 jaar word er gezegt dat er en ton schuld is.....,
mij broertje denk dat zij bewindvoeder veel geld heb achterover heb gedrukt,
weten jullie ook wat ik hier het besten aan kan doen of zo iets....
er zijn gewoon dingen wat gewoon niet klopt.
mvg antonio
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bewindvoerder
Re: Bewindvoerder
Vraag een specificatie aan van wat er ingedient is bij aanvang van z'n sanerings traject en wat er in 3 jaar tijd opgebouwd en uiteindelijk afgelost is. Lijkt me nogal vreemd als je met 25000 begint en met een ton eruit komt.. In 2004 kreeg ik iedere maand een overzicht van de opgebouwde boedelrekening enzo, dus ik wist ook precies wat er opgebouwd was.. Heeft hij niet zoiets gekregen??
Mijn moeder heeft in het wsnp gezeten.
We hebben met de bewindvoerder gesproken aan het begin ervan.
Hij vertelde toen dat na die 3 jaar de schuld weg is en je met een schone lei begint.
Ongeacht of je alles kon afbetalen of niet.
Hij vertelde toen dat na die 3 jaar de schuld weg is en je met een schone lei begint.
Ja klopt. Ik heb ook een wsnp traject doorlopen en de 'schone lei' gekregen. Maar dan hebben we het over een wsnp traject, en TS heeft het over een GKB traject, wat 2 heel verschillende dingen zijn..Heidy schreef:Mijn moeder heeft in het wsnp gezeten.
-
Beste
Dit is wel een heel ongeloofwaardig verhaal. Ga meer eens met je broertje praten wat hij allemaal verzwegen heeft voor de bewindvoerderje komt bij het GKB om hulp en die regelen een bewindvoeder om je schuld af te lossen van 25000 euro.. en naar 3 jaar word er gezegt dat er en ton schuld is.....,
Bij een minnelijk traject door een Kredietbank oid. komt er geen rechtbank aan te pas. Er is ook niet altijd een bewindvoerder benoemd. Wel als je wordt toegelaten tot de WSNP. Lijkt me dat er sprake is van WSNP hier.Athoz schreef:Ja klopt. Ik heb ook een wsnp traject doorlopen en de 'schone lei' gekregen. Maar dan hebben we het over een wsnp traject, en TS heeft het over een GKB traject, wat 2 heel verschillende dingen zijn..Heidy schreef:Mijn moeder heeft in het wsnp gezeten.