LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgbundel boodschappen AH: alle bezorgmomenten zijn vol

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lilian.goudzwaard-ars

Re: Bezorgbundel boodschappen AH: alle bezorgmomenten zijn vol

Ongelezen bericht door lilian.goudzwaard-ars »

In oktober dacht ik dat het slim was om een bezorgbundel te kopen bij Albert Heijn. Ivm de Corona .
Ik kocht een bundel voor€ 2,40 per week. Voor een half jaar.
Wat schertst mijn Verbazing. Na betaling krijg ik een bericht dat alles vol zit. Dat ik moet wachten tot er plek is. Ik ben weken bezig geweest om elke keer in te loggen. En een plekje te bemachtigen.na 1 maand was het dan eindelijk zover. Nog groter was mijn verbazing dat ik de maand die ik moest wachten ook gewoon moest betalen... voor wat ??? Ik heb niks gekregen. Twee keer met klanten service gebeld.wat ook al 1 grote ergernis is omdat je heeeeel lang moet wachten. Ook de chat en whats app geprobeerd. Daar krijg je een computer. Waar je dus geen antwoord van krijgt. Na veel bakkeleien ..(via de app.) ze wilden me niet tegemoet komen, zei ik dat het dan een mooi item zou worden voor Radar. En toen..... toen kreeg ik ineens men geld terug. HOE IS T MOGELIJK.
Als tegoed op mijn account gestort beloven. Ik ga het deze week zien of dat ook zo is. Maar het zijn grote oplichters daar. Mijn bezorgbundel heb ik dus ook direct stopgezet.
Lilian

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, misschien eens lezen wat je afsluit. Je kunt ook een vaste dag afspreken iedere week of iedere 2 weken.

Inesofie

Ongelezen bericht door Inesofie »

Wat een luxeprobleem. Bij ons bezorgt AH ondanks jarenlange vraag helemaal niet!

ateurlings

Ongelezen bericht door ateurlings »

Ik heb geen bezorgbundel maar ga gewoon op zondag ochtend 9 uur naar de supermarkt. Lekker rustig

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik doe boodschappen bij een provinciale keten die gevestigd is in de woonwijk. Altijd rustig, zeker door de weeks.

aspera

Ongelezen bericht door aspera »

Het is toch maar een luxe zo vaak als je kunt laten bezorgen en dan door zovele verschillende supermarkten en winkels. Gelukkig zijn er geen monopolies van 1 winkel of 1 supermarkt en dus ook niet voor AH.

Gesloten